• نمايشگاه خودرو مشهد 1402

گزارش تصویری از بیست و سومین دوره

نمایشگاه خودرو مشهد 1402

19 شهریور 1402 13:00

ایران خودرو ریرا در نمایشگاه مشهد

این کراس‌اور به موتور EF7 پلاس توربو ایران خودرو مجهز شده که با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE هماهنگ شده است. پیشرانه ری‌را قادر است 160 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلویی منتقل کند. ری‌را در مدت زمان 10.4 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

طبق اطلاعات موجود، تولید انبوه آن از زمستان امسال خواهد بود. برخی از ویژگی‌های ری‌را عبارتند از اهرم تعویض دنده الکترونیکی، مصرف سوخت 7.3 لیتری، چهار ایربگ، سانروف برقی و ... . جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو ریرا ایران خودرو مطالعه کنید.

رانا پلاس AMT در نمایشگاه مشهد

مدت‌ها از شروع پروژه رانا پلاس اتوماتیک می‌گذرد و بالاخره این محصول در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. تفاوت نسخه اتوماتیک با نسخه معمولی، در نوع گیربکس و مجهز شدن به سقف شیشه‌ای و فرمان برقی است.

نیروی موردنیاز از طریق موتور تیوفایو پلاس تامین می‌شود و توسط گیربکس 6 سرعته MT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این گیربکس در واقع نیمه اتوماتیک بوده و با کلاچ برقی همراه است. داخل کابین نیز اهرم فیزیکی حذف شده و دنده‌ها از طریق یک موس چرخشی عوض می‌شوند. البته ایران خودرو تاکید کرده که این نمونه نهایی نخواهد بود و ممکن است تغییرات دیگری در نسخه تولید ایجاد شود. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو رانا پلاس اتوماتیک مطالعه کنید.

پژو 207 جدید در نمایشگاه مشهد

ایران خودرو پژو 207 جدید را با رنگی متفاوت و بدون دریچه هوای روی کاپوت به نمایشگاه خودرو مشهد 1402 آورده است. پیشرانه این 207، همان تیوفایو پلاس بوده و با گیربکس‌های 6 سرعته دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

ویژگی‌های آن عبارتند از سقف شیشه‌ای، سنسور پایش فشار باد تایرها یا همان TPMS، سیستم کنترل پایداری و سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی. احتمالاً آپشن دنده پشت فرمان نیز برای این خودرو در نظر گرفته میشود.

سایپا اطلس در نمایشگاه مشهد

عکس‌های این خودرو قبلا منتشر شده بود، اما برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 برای عموم مردم نمایش داده شد. این محصول فیس‌لیفتی از کوییک محسوب شده و در چهار تیپ عرضه می‌شود.

مشتریان می‌توانند گیربکس 5 دنده دستی و یا CVT را انتخاب کنند. البته همه تریم‌ها به موتور M15-GSI مجهز شده‌اند. مصرف سوخت این پیشرانه برابر 7 لیتر در هر صد کیلومتر است. فول‌‎ترین نسخه اطلس، مدل E است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سایپا اطلس مطالعه کنید.

سایپا سهند در نمایشگاه مشهد

سهند، همان فیس‌لیفت ساینا است که در پارس خودرو تولید و در پاییز عرضه می‌شود. سهند نسخه‌های مختلفی دارد که شامل موتور بنزینی و یا دوگانه‌سوز و گیربک دستی یا اتوماتیک است. گیربکس اتوماتیک سهند از نوع CVT است و این خودرو شش تیپ مختلف دارد.

پیشرانه سهند، همان موتور M15 پلاس سایپاست. سهند اولین بار در شهریور 1401 رونمایی شد. تجهیزات این خودرو در نسخه فول عبارتند از آینه جانبی برقی، سانروف، کروز کنترل، فرمان برقی، رادار نقطه کور، کمک حرکت در سربالایی و ... . جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سهند پارس خودرو مطالعه کنید.

سایپا ساینا S اتومات در نمایشگاه مشهد

پیشرانه این خودرو تغییری نداشته و تنها به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز شده است. علاوه بر آن، تجهیزاتی مانند فرمان دی‌کات برقی، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور باد تایر، محدودکننده سرعت، سیستم نویگیشن، رینگ 14 اینچی آلومینیومی و شیشه دودی عقب، نیز به این خودرو اضافه شده است.

قیمت ساینا اس اتوماتیک برابر 330 میلیون و 932 هزار تومان در نظر گرفته شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو ساینا اس اتوماتیک مطالعه کنید.

سایپا سیلک در نمایشگاه مشهد

این خودرو درواقع همان پروژه M44 است که ظاهری جدید به خود گرفته و داخلی‌سازی شده است. بنابراین هویت آن، سیتروئن C3XR است.

قبلا تاکید شده بود که این محصول با موتور سه سیلندر به بازار می‌آید، اما سایپا تصمیم خود را تغییر داده و بنابراین احتمالا پیشرانه ME16 با حجم 1.6 لیتر را روی آن خواهیم دید. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو سایپا سیلک مطالعه کنید.

سایپا شاهین اتومات در نمایشگاه مشهد

شاهین اتوماتیک، گیربکس CVT (با 7 دنده تیپ‌ترونیک) دارد؛ اما قرار است در آینده با گیربکس AT نیز تولید شود.

امکانات اضافی شاهین اتوماتیک عبارتند از آنتن کوسه‌ای، کفپوش سه بعدی، نمایشگر 10 اینچی، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری و ... . جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو شاهین CVT مطالعه کنید.

بستیون T77 در نمایشگاه مشهد

این محصول کراس‌اوری از شرکت فاو چین است که شرکت بی‌ام‌کارز آن را وارد و عرضه می‌کند. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ آن 158 اسب‌بخار قدرت و 258 نیوتن‌متر گشتاور دارد که از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

طبق گفته بی‌ام کارز، تعداد 2500 دستگاه از بستیون T77 تا پایان سال وارد می‌شود؛ اما قیمت آن هنوز مشخص نیست. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو بستیون T77 مطالعه کنید.

چانگان یونی کی در نمایشگاه مشهد

سایپا برای اولین بار کراس‌اور سایز بزرگ وارداتی یونی K را در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 رونمایی کرد. این کراس‌اور به پیشرانه 2 لیتری مجهز شده که 233 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این پیشرانه توربوشارژ با گیربکس 8 سرعته AT هماهنگ شده است.

یونی K نسخه دو دیفرانسیل نیز دارد که اگر وارد کشور شود بسیار استقبال خواهد شد. ویژگی‌های آن شامل گرمکن و سردکن صندلی‌های جلویی، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور و ... است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چانگان UNI-K مطالعه کنید.

چانگان CS55 پلاس در نمایشگاه مشهد

این محصول دومین کراس‌اور وارداتی سایپاست که در این نمایشگاه معرفی شد و احتمالا تا پایان سال جاری عرضه می‌شود. این کراس اور چینی از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد که به گیربکس اتوماتیک دوکلاچه متصل است.

این کراس اور برای اولین‌بار به طور رسمی در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 رونمایی شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چانگان سی اس 55 پلاس مطالعه کنید.

چانگان CS35 پلاس در نمایشگاه مشهد

اولین خودرو وارداتی سایپا، این کراس اور کوچک بوده که قیمت جدید آن در این نمایشگاه اعلام شد. قیمت تعیین شده برابر 1.274 میلیارد تومان است. این محصول در دو تیپ 2 و 3 به فروش می‌رسد که تفاوت آن‌ها در سطح امکانات است.

هر دو تیپ، موتور 1.4 لیتری توربوشارژ و گیربکس دوکلاچه دارند. پیشرانه آن 155 اسب‌بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سایپا اولین سری سی اس 35 پلاس را به طور نمادین تحویل مشتریان داد. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چانگان سی اس 35 پلاس مطالعه کنید.

دایون Y7 پلاس در نمایشگاه مشهد

این خودرو جدیدترین محصول ایلیا موتور است که برای اولین بار رسما رونمایی شد. این محصول به آپشن‌های بیش‌تری نسبت به نسخه معمولی مجهز شده که عبارتند از سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه.

پیشرانه 2.4 لیتری این شاسی‌بلند، محصول شرکت میتسوبیشی بوده و به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل شده است. این محصول شاسی مستقل دارد و کاملا مناسب آفرود است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو دایون وای 7 پلاس مطالعه کنید.

بهمن کاپرا 2 نیوفیس در نمایشگاه مشهد

بهمن موتور، فیس‌لیفت جدید کاپرا 2 را به نمایشگاه خودرو مشهد آورد. این محصول سومین فیس کاپرا در بازار کشور محسوب می‎شود که تنها در بخش ظاهر خارجی تفاوت‌هایی دارد و کابین و مشخصات فنی آن دقیقا مشابه قبل است.

به نظر می‌رسد که بهمن موتور عرضه این محصول را در سال جاری آغاز کند. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کاپرا 2 جدید مطالعه کنید.

بهمن فیدلیتی پرستیژ در نمایشگاه مشهد

محصول لوکس بهمن موتور، در نسخه‌های 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد. این کراس‌اور، همان جتور X70 بازار چین است که موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و گیربکس 7 دنده دوکلاچه دارد.

این کراس‌اور 197 اسب‌بخاری باید با تیگو 7 پرو رقابت کند. فیدلیتی پرستیژ، نسبت به نسخه قبلی آن، در عملکرد فنی و سطح امکانات بهبود یافته است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فیدلیتی پرستیژ مطالعه کنید.

بهمن G9 در نمایشگاه مشهد

پیکاپ فول سایز بهمن موتور قبلا در آذر 1401 رونمایی شده بود و احتمالا پس از یک سال در پاییز سال جاری عرضه می‌شود. ظاهر خودرو عضلانی بوده و جلب توجه می‌کند.

این پیکاپ ساخته شرکت زد ایکس اتو چین است و از موتور دو لیتری توربوشارژ و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره برده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو G9 بهمن موتور مطالعه کنید.

کینگ لینگ تاگا در نمایشگاه مشهد

این پیکاپ وارداتی، اولین محصول پادرا موتور است که سری اول آن به مشتریان تحویل داده شده است. این پیکاپ طبق پلتفرم ایسوزو ساخته شده و از موتور 1.8 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد. 227 اسب‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر به چرخ‌ها وارد می‌شود.

قیمت نسخه استاندارد آن برابر 1.69 میلیارد تومان تعیین شده است. تاگا تجهیزات خوبی مانند دوربین 360 درجه، رادار رانندگی بین خطوط، کروز کنترل، صندلی برقی راننده و ... دارد. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کینگ لینگ تاگا مطالعه کنید.

کی ام سی A5 در نمایشگاه مشهد

کرمان موتور جدیدترین محصول خود را با نام A5 برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 رونمایی کرد. البته این خودرو همان SWM G01F است که قبلا توسط سیف خودرو عرضه شده بود.

این کراس‌اور، کیت بدنه جذاب و اسپرتی دارد که تاثیر زیادی بر چهره خودرو گذاشته است. تریم داخلی خودرو نیز رنگی است. موتور 1.5 لیتری توربوشارژ آن 155 اسب‌بخار قدرت و 212 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کی ام سی A5 مطالعه کنید.

کی ام سی X5 در نمایشگاه مشهد

یکی دیگر از محصولات جدید کرمان موتور که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 رونمایی شد، کراس اور SEHOL X6 است که البته کرمان موتور نام آن را تغییر داده است. سه‌هول زیرمجموعه شرکت جک چین است.

این خودرو در واقع جایگزین جک S5 بوده که موتور 1.5 لیتری توربوشارژ  دارد. این پیشرانه، همان موتور کی ام سی K7 است. دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، رادار حفظ خودرو در بین خطوط، هشدار برخورد از روبرو، تهویه مطبوع دو کاناله و ... از تجهیزان آن هستند. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کی ام سی X5 مطالعه کنید.

زوتی DL5 در نمایشگاه مشهد

این کراس اور چینی و اقتصادی، توسط پارس خودرو وارد شده و قرار است در آینده مونتاژ شود. اولین رونمایی آن نیز مربوط به دو ماه گذشته بوده است.

پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ آن ساخته میتسوبیشی بوده و 144 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این پیشرانه با گیربکس CVT هماهنگ شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو زوتی DL5 مطالعه کنید.

لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد

این خودرو برای اولین بار رسما در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 رونمایی شد. تغییرات ظاهری اندکی با نسخه بنزینی لاماری ایما دیده می‌شود.

در این محصول پاک، یک موتور الکتریکی به موتور بنزینی اضافه شده که خروجی آن برابر 168 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور است. لاماری ایما هیبرید، توسط آرین پارس موتور در زمستان جاری عرضه خواهد شد. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو لاماری ایما HEV مطالعه کنید.

وی جی وی U75 پلاس در نمایشگاه مشهد

این خودرو محصولی از شرکت ایلیا موتور بوده که برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد. این خودرو زیرمجموعه شرکت سینوتراک است.

موتور 2 لیتری توربوشارژ آن، 224 اسب‌بخار قدرت و 385 نیوتن‌متر گشتاور دارد که توسط گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلویی منتقل می‌شود. محدوده قیمتی آن احتمالا بین 1.7 تا 1.8 میلیارد تومان خواهد بود. ایلیا موتور قصد دارد سایر محصولات این برند را نیز عرضه کند. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو وی جی وی U75 پلاس مطالعه کنید.

شاین مکس بنزینی در نمایشگاه مشهد

سدان وارداتی ایران خودرو از زیرمجموعه‌های شرکت دانگ‌فنگ است و قرار است 4500 دستگاه از آن عرضه شود.

شاین مکس به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است و 187 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس آن نیز از نوع 7 سرعته دوکلاچه تر است. زمان عرضه آن نیمه دوم سال جاری تعیین شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو شاهین مکس بنزینی مطالعه کنید.

شاین مکس هیبرید در نمایشگاه مشهد

ایران خودرو شاین مکس هیبریدی را نیز به نمایشگاه خودرو مشهد 1402 آورده به موتور الکتریکی به آن اضافه شده و مصرف سوختش به 4.3 لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

تنها 500 دستگاه از نسخه هیبریدی عرضه خواهد شد که عمده مصرف آن برای ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد بود. خروجی پیشرانه هیبریدی آن  174 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور می‌رسد. گیربکس نمونه هیبریدی از نوع CVT است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو شاین مکس هیبرید مطالعه کنید.

موتورسیکلت کی وی K249NR در نمایشگاه مشهد

موتورسیکلت‌های جدید نیکران موتور، قبلا نیز رونمایی شده بودند. این مدل در کلاس اسکرمبلر قرار دارد و از برند کی وی است.

پیشرانه آن از نوع 250 سی سی بوده و در طراحی آن، عناصر کلاسیک و مدرن با یکدیگر ترکسب شده‌اند. قیمت این موتورسیکلت برای شهریور 1402 برابر 212.2 میلیون تومان است که اگر نقدی خرید کنید، شامل تخفیف می‌شود. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی موتورسیکلت کی وی K249NR مطالعه کنید.

موتورسیکلت برقی K10 در نمایشگاه مشهد

این موتورسیکلت جزء اولین موتورسیکلت‌های ساخت شرکت کرمان موتور است. پیشرانه این موتورسیکلت برقی بوده و 6.7 اسب‌بخار قدرت دارد. ظرفیت پیمایش باتری کی 10 برابر 100 تا 140 کیلومتر است و برای شارژ آن بین 4 تا 6 ساعت زمان نیاز است.

صفحه کیلومتر تمام دیجیتال، کروز کنترل، شارژر USB، جک بغل الکتریکی ، سیستم تعلیق هیدرولیکی بوده و ترمزهای دیسکی از ویژگی‌های آن است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی موتورسیکلت برقی K10 مطالعه کنید.

موتورسیکلت برقی B2 در نمایشگاه مشهد

این محصول، یک اسکوتر برقی از شرکت کرمان موتور است که تنها یک اسب‌بخار قدرت دارد. برد حرکتی آن نیز 80 کیلومتر است. باتری لیتیومی آن باید بین 4 تا 6 ساعت شارژ شود.

تعلیق هیدرولیکی، چراغ جلو LED، صفحه کیلومتر دیجیتال، جک بغل الکترونیکی و سیستم بلوتوث از جمله امکانات این اسکوتر برقی هستند. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی موتورسیکلت برقی B2 مطالعه کنید.

کامیونت زامیاد باراد در نمایشگاه مشهد

زامیاد برای اولین بار کامیونت باراد را در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 رونمایی کرد. باراد 5.5 تن به موتور 3000 سی سی با خروجی 140 اسب‌بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است.

تولید انبوه این کامیونت برای پاییز امسال برنامه ریزی شده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کامیونت زامیاد باراد مطالعه کنید.

کشنده کامل دیزل P9 در نمایشگاه مشهد

کامل دیزل شرکتی جدید در حوزه ساخت خودروهای سنگین است که اولین محصول خود را به این نمایشگاه آورده است.

این کشنده 44 تن یک موتور 13 لیتری با توانایی تولید 560 اسب‌بخار قدرت و 2500 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. بنابراین می‌توان گفت که محصول کامل دیزل، قوی‌ترین کامیون بازار کشور خواهد بود. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کشنده کامل P9 مطالعه کنید.

کامیونت آرنا پلاس ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل، کامیونت آرنا پلاس را به نمایشگاه مشهد آورده که نام قبلی آن آترین پلاس بوده است. نخستین سری این کامیونت در تیرماه 1402 تحویل داده شد و اکنون قیمت آن برابر 1.77 میلیارد تومان است.

پیشرانه کامینز 3760 سی‌سی توربوشارژ آن 154 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک گیربکس 6 سرعته ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کامیونت آرنا پلاس مطالعه کنید.

کشنده سایپا KL465 در نمایشگاه مشهد

این کشنده از برند دانگ فنگ چین است و برای چندمین بار در این نمایشگاه رونمایی شد. کابین سقف بلند ، فضای استراحت برای راننده و کمک راننده، ظرفیت بار 45 تن، سیستم تک دیفرانسیل، تک‌دیفرانسیل، موتور 6 سیلندر خطی توربوشارژ با حجم 10.8 لیتر و گیربکس 18 سرعته دستی با 14 دنده رو به جلو و 4 دنده رو به عقب، از ویژگی ‌های این کشنده است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کشنده KL465 سایپا دیزل مطالعه کنید.

کامیونت سایپا KR285 در نمایشگاه مشهد

این کشنده، ساخته برند دانگ فنگ چین است و قبلا نیز معرفی شده بود. این کشنده 18 تن پیشرانه یورو5 کامینز ISD285 50 با 285 اسب‌بخار قدرت دارد و به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده است.

ویژگی‌های آن عبارتند از ترمز بادی، کاسه‌ای، سیستم‌های ESC ،ABS و KNORR به همراه ترمز اگزوز. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کشنده KR285 سایپا دیزل مطالعه کنید.

کشنده سایپا آرتا در نمایشگاه مشهد

دانگ‌فنگ KX520 به موتور 13 لیتری مجهز شده و بسیار قدرتمند است. این کشنده 45 تن سایپا دیزل، گربکس ساخت شرکت ZF را دارد که 520 اسب‌بخار را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

ویژگی مهم آن، کابین بلند و مدرن و دو تخت‌خواب است. جزییات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کشنده آرتا سایپا دیزل مطالعه کنید.

ون هایما 7X در نمایشگاه مشهد

محصولات هایما در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 به نمایش گذاشته شده‌اند. هایما 7X جدیدترین محصول شرکت ایران خودرو خراسان است که خودرویی لوکس و خانوادگی محسوب می‌شود. این محصول به پیشرانه ای با تکنولوژی پاشش مستقیم مجهز شده است.

ویژگی‌های آن نیز شامل دوربین ۳۶۰ درجه، رادار محیطی، فرمان پذیری صوتی و سامانه پارک خودکار است. بنابراین می‌توان گفت که یکی از ایمن‌ترین محصولات ایران خودرو محسوب می‌شود و مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت. اطلاعات بیشتر این خودرو را در مقاله بررسی خودرو هایما 7X مطالعه کنید.

محصولات جدید ایران خودرو دیزل در مشهد

شرکت ایران خودرو دیزل، با محصولاتی همچون کامیونت باری آرنا پلاس، کشنده آتامان، اتوبوس برقی درون شهری آتروس ۱۲ متری، کشنده فوتون اتوماتیک H5، پیکاپ فوتون اتوماتیک (۴×۴)، پیکاپ فوتون دیزلی (۴×۴) و ون وانا به نمایشگاه خودرو مشهد 1402 آمده است.

اتوبوس برقی آتروس توانسته تا استانداردهای ۸۵گانه را دریافت کند. این اتوبوس کاهش آلایندگی محیط زیست، ایمنی بالا و کاهش چشم گیر هزینه های استهلاک را به ارمغان می‌آورد.

محصولات آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

شرکت آرین دیزل، نماینده رسمی خودروهای سنگین شاکمان و جک، در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 شرکت کرده و کامیونت های جک با کاربری آتش نشانی، بالابر و خدمات شهری، کشنده تک محور X۵۰۰۰، کامیون های جفت محوری باری X۵۰۰۰L و کمپرسی X۵۰۰۰D شک موتو را به نمایش گذاشته است.

محصول جدید کمپرسی شک موتو  X۵۰۰۰D از پیشرانه قدرتمند کامینز مدل ISM۴۵۰ES  نیرو می‌گیرد که از نوع 10.8 لیتری شش سیلندر توربودیزل بوده و توانایی تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت  ۲۰۸۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. است. این پیشرانه با گیربکس FAST AMT با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب هماهنگ شده است. این کمپرسی تا 26 تن بار را چا به جا می‌کند.

کامیونت سری N جک، از پیشرانه توربو دیزل کامینز نیرو می‌گیرد. این موتور ۳۷۶۰ سی سی است  به استاندارد یورو ۵ تجهیز شده است. خروجی پیشرانه به 154 اسب بخار قدرت در دور موتور ۲۶۰۰ را دارد و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور بین دورهای ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ می‌رسد. این محصول می تواند علاوه بر استفاده های شرکت های خصوصی، در شهرداری و اداره برق نیز کاربردی باشد.

تست خودروهای سایپا در نمایشگاه مشهد

گروه سایپا با زیرمجموعه‌هایش، که شامل سایپا،‌ پارس خودرو، ‌زامیاد، ایران کاوه،‌ سایپا دیزل، خدمات فنی رنا، ‌سایپا یدک و مرکز امور مشتریان است، در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 شرکت کرده است.

محصولات سواری سایپا که در نمایشگاه ارائه شدند، عبارتند از اطلس، سهند،‌ شاهین اتوماتیک، ساینا اتوماتیک، ساینا گازسوز تاکسی،‌‌ DL5،‌ خودروی برقی M44،‌ چانگان CS35 پلاس،‌ چانگان CS55 پلاس و چانگان یونی تی. سایپا امکان بررسی و آزمایش (تست خودرو) محصولات جدید زاگرس،‌ شاهین اتوماتیک،‌ ساینا اتوماتیک،‌ چانگان CS35 پلاس و DL5 را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه فراهم کرده است.

شرکت زامیاد محصولات زاگرس، ‌وانت کارون،‌ وانت پادرا لانگ یخچال‌دار، ‌اتوبوس، ‌کامیونت 6 تن یخچال‌دار، ‌کامیونت 6 تن باری فلزی، ‌کامیونت 5.5 تن، ‌کامیونت 9 تن مسقف چادری را در غرفه خود به نمایش درآورده است.

محصولات ایران کاوه نیز شامل تیغه سه محور،‌ کانتینر حمل گندم و‌ وانت با کاربری‌های مختلف است. سایپا دیزل ، اتوبوس،‌ کشنده، کامیون باری،‌ کامیون کمپرسی و فوتون را به این نمایشگاه آورده است.

شرکت سایپا یدک خدمات بسته کارت طلایی، گارانتی بدنه، ‌تمدید گارانتی،‌ معرفی قطعات با بسته‌بندی اصلی،‌ معرفی قطعات جدید امکانات خودرو،‌ نمایش خودرو با سامانه راهبری ملی،‌ معرفی سامانه اصالت قطعه و روش تشخیص قطعات اصلی از تقلبی و جذب عاملیت‌های فروش و پاسخگویی به مشتریان را ارائه می‌دهد.

مرکز امور مشتریان سایپا نیز فعال بوده و کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت تجربه مشتریان را برپا خواهد کرد و همچنین ضمن پاسخگویی به بازدیدکنندگان، نرم افزار امور مشتریان برای متقاضیان نصب می‌شود.

حضور پر رنگ ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

شهریور 1402: شرکت ایران خودرو و زیرمجموعه‌هایش، در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد حضور یافته‌اند و محصولاتی مانند ری‌را، محصولات خانواده هایما شامل 8S و 7X، شاین مکس هیبریدی و بنزینی، 207 اتوماتیک سقف شیشه ای با استانداردهای 85 گانه، تارا اتوماتیک جدید، دنا جوانان، تارا برقی، رانا پلاس AMT، یک دستگاه آریسان 2 و سه دستگاه آریسان 2 کاربری سازی شده برای خدمات امدادی، به نمایش گذاشته‌اند. گروه صنعتی ایران خودرو در سالن های ابوسعید و مولوی حضور دارد.

شرکت گواه، ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای تجاری و باری، محصولات ون آمبولانس، آرنا پلاس با کاربری چادری بغل بازشو فلزی و چوبی را به نمایشگاه مشهد آورده است. شرکت آپکو هم خودروهای هایما S7 و تارا با تجهیزات و امکانات آپشن را عرضه خواهد کرد. ایران خودرو دیزل، به عنوان بزرگ ترین تجاری ساز کشور، کامیونت باری آرنا پلاس، کشنده آتامان، اتوبوس برقی درون شهری آتروس 12 متری، کشنده فوتون اتوماتیک H5، پیکاپ فوتون اتوماتیک (4×4)، پیکاپ فوتون دیزلی (4×4) و ون وانا را به نمایش گذاشته است.

تاریخ برگزاری نمایشگاه مشهد 1402

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از تاریخ 9 لغایت 12 شهریورماه برگزار می‌شود. علیرضا عاجزی، مجری برگزاری این نمایشگاه، معتقد است که این نمایشگاه با استانداردها و برنامه‌های جانبی جدید، نشان‌دهنده پویایی صنعت خودرو و سخت‌کوشی فعالان این عرصه است.

وی در این باره توضیح داد با توجه به سوابق دوره های قبل این نمایشگاه، پیش بینی می شود امسال نیز با استقبال خیلی خوبی مواجه شود. نمایشگاه خودرو مشهد به‌ دلیل جایگاه استراتژیک استان خراسان و شهر مشهد، اهمیت ویژه‌ای بین فعالان این حوزه دارد. بنابراین نمایشگاه مشهد، پس‌از نمایشگاه خودرو تهران، به‌عنوان دومین نمایشگاه بزرگ و کاربردی خودرو و صنایع مرتبط به صنعت خودرو ایران و جهان، شناخته می‌شود.

نمایشگاه خودرو مشهد از تاریخ 9 تا 12 شهریورماه از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد، پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیدگاه کاربران