• نيسان هايپر اوربن Nissan Hyper Urban
  • نيسان هايپر اوربن
  • نيسان هايپر اوربن
  • نيسان هايپر اوربن
  • نيسان هايپر اوربن

نمایی از محصولات جدید نیسان

معرفی نیسان هایپر اوربن

13 مهر 1402 09:11

همچون بسیاری دیگر از شرکت‌های خودروسازی، نیسان هم به طور جدی بر ساخت خودروهای برقی تمرکز کرده است. این برند مدتی قبل اعلام نمود که از سال 2030، تنها با خودروهای برقی در بازار اروپا حضور خواهد داشت.

خودروساز ژاپنی اکنون با معرفی کانسپت هایپر اوربن (Hyper Urban)، زبان طراحی و البته فناوری‌های توسعه یافته برای استفاده در محصولات برقی خود در آینده را به تصویر کشیده است.

فرم بدنه نیسان هایپر اوربن با شاسی بلند برقی فعلی نیسان یعنی آری‌یا، تفاوت‌های اساسی دارد. بدنه این مدل تحت تاثیر خطوط شکسته، فرمهای زاویه‌دار و گوشه­‌های مثلثی شکل گرفته که حتی در رینگ‌ها نیز قابل مشاهده است. چراغ LED نواری، عرض نمای جلو را پیموده درحالی‌که لوگوی نورانی نیسان نیز در همین بخش قرار دارد.

نیسان هایپر اوربن Nissan Hyper Urban

ترکیب چراغ سرتاسری عقب با شیشه، فرم شکسته ستون انتهایی، پلاستیک براق در بسیاری از بخش‌های بدنه، سقف پانوراما، درهای پروانه­‌ای و رنگ زرد لیمویی که در شرایط مختلف نور تغییر می‌کند، از دیگر ویژگی‌های ظاهری نیسان هایپر اوربن به‌شمار می‌­آید.

براساس تصاویری که از کابین نیسان هایپر اوربن انتشار یافته، به نظر می‌­رسد که با فضایی برای چهار سرنشین مواجه هستیم، که صندلی‌های آن را می­‌توان برای حداکثر راحتی تنظیم کرد.

با توجه به طراحی فرمان و صفحه نشان­‌دهنده، به نظر می­‌رسد که جدیدترین نسخه از فناوری خودران در این محصول به‌کار گرفته شود.

نیسان هایپر اوربن Nissan Hyper Urban

نیسان از وجود فناوری‌های V2H و V2G در هایپر اوربن خبر داده است، که امکان استفاده از شارژ باتری این خودرو برای لوازم برقی خانگی را فراهم می­‌کند.

نیسان هایپر اوربن در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن که اواخر اکتبر افتتاح می­‌شود، در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران