• سينوگلد جانژينگ برقي سايپا

برادر آریزو 5 برقی!

بررسی سینوگلد تانگو 5 سایپا (Sinogold Junxing)

14 آذر 1402 09:04

کاتالوگ سینو گلد وارداتی سایپا

آذر 1402: نام خودرو برقی سینوگلد جانژینگ، هم‌اکنون در لیست خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه قرار گرفته و به همین دلیل نیز شرکت سایپا، نخستین جزییات فنی این محصول چینی را منتشر کرده است:

کاتالوگ سینوگلد برقی سایپا (PDF)

عرضه سینو گلد برقی در ایران

آبان 1402: اگر مقاله بررسی خودرو آریزو 5 برقی را مطالعه کرده باشید، حتما می‌دانید که خودرو برقی Sinogold Junxing در واقع همان نسخه برقی چری آریزو 5 بوده که کمپانی چری، امتیاز تولید آن را به برند سینوگلد واگذار کرده است.

نام این محصول قبلا در بین خودروهای وارداتی دیده شده بود و اکنون مشخص شد که واردکننده آن شرکت سایپا است. جالب است بدانید این خودرو قبلا به تعدادی محدود توسط مدیران خودرو مونتاژ شده بود. سینوگلد جانژینگ اکنون به منظور فرآیندهای تحقیقاتی وارد کشور شده و هنوز برنامه سایپا برای این خودرو مشخص نیست. ممکن است همین مدل وارد شود و یا حضور آن تنها برای استفاده از تکنولوژی‌ها در محصولات داخلی باشد.

نمونه‌های اولیه سینوگلد جانژینگ که وارد شده، پیشرانه برقی 100 کیلوواتی دارد. این پیشرانه توانایی تولید 134 اسب بخارقدرت و 175 نیوتن متر گشتاور را دارد. باتری 48.16 کیلووات ساعتی آن برد حرکتی برابر با 405 کیلومتر دارد.

دیدگاه کاربران