• ام جي 4 برقي فردا موتور

محصول تمام برقی دیفرانسیل عقب از ام جی

بررسی ام جی 4 برقی فردا موتور (MG 4EV)

9 خرداد 1403 13:22

یکی از جدیدترین محصولات وارداتی فرداموتور، ام‌جی 4 بوده که قرار است به زودی وارد بازار کشور شود. این کراس‌اور کامپکت کوچک، پیشرانه برقی داشته و در بازار اروپا فروش خوبی را تجربه کرده است. این خودرو روی پلتفرم نبولا از سایک موتورز تولید شده است.

طراحی ام جی 4 فردا موتور

طراحی این خودرو اسپرت و جوان‌پسند بوده و در عین حال کمی آینده‌نگر است. در بخش جلویی خودرو چراغ‌های تیز و کشیده و خطوط منحنی دیده می‌شوند. طراحی بخش عقب متفاوت‌تر بوده و چراغ‌های پیوسته آن کمی از بدنه بیرون زده‌اند. لوگوی MG نیز در میانه چراغ‌ها نصب شده است.

مشخصات فنی ام جی 4 فردا موتور

ام جی، این محصول را در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل تولید کرده است. اما نسخه درنظر گرفته شده برای بازار ایران، تک موتوره بوده و دیفرانسیل عقب است. موتور برقی 204 اسب‌بخار آن می‌تواند 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک باتری لیتیوم -NMC با ظرفیت ۶۴ کیلووات ساعت نصب شده که برد حرکتی 435 کیلومتر را ارائه می‌دهد.

این کراس‌اور برقی کوچک، در مدت زمان 8 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

کابین و امکانات ام جی 4 فردا موتور

کابین خودرو ساده و مدرن طراحی شده و در عین حال جذاب است. یک کلاستر دیجیتال کوچک برای راننده تعبیه شده و یک نمایشگر مرکزی نیز دیده می‌شود. کیفیت متریال به کار رفته نیز کاملا قابل قبول بوده و می‌تواند رتبه بالایی میان رقبا کسب کند. برخی از امکانات این محصول برقی به شرح زیر است:

. اتولایت
. تهویه اتوماتیک
. چراغ‌های LED
. سیستم تشخیص نقاط کور
. هشدار ترافیک عقب
. کروز کنترل هوشمند
.دوربین 360 درجه
. سنسور پارک عقب
. گرمکن صندلی‌های جلو
. شارژر وایرلس
. کی‌لس
. کلاستر دیجیتال 7 اینچی
. نمایشگر 10.25 اینچی مرکزی
. اپل کار پلی و اندروید اتو
. دستیار کمک به تغییر لاین
. ناوبری ماهواره‌ای
. و ...


فروش ام جی 4 فردا موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار MG در ایران و همچنین جهت اگاهی از جدیدترین شرایط فروش خودروهای ام‌جی، پیش فروش خودرو ام‌جی و نحوه ثبت نام خودروهای وارداتی MG در کشورمان، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

. شرایط فروش ام جی
. شرایط فروش فردا موتور

دیدگاه کاربران