• سرويس ادواري ماموت خودرو

خدمات تخصصی و استاندارد برای رنوهای وارداتی

سرویس ادواری ماموت خودرو 1402

7 بهمن 1402 10:38

خدمات تخصصی و استاندارد برای رنوهای وارداتی

بهمن 1402: شرکت ماموت خودرو، به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات وارداتی رنو، با تکیه بر دانش فنی و تجربه پرسنل متخصص و آموزش دیده در دوره‌های برگزار شده توسط شرکت رنو و همچنین رعایت استانداردهای این برند در خصوص ارائه کیفیت ممتاز و کسب حداکثری رضایت مشتریان، آماده میزبانی از این خودروها در نمایندگی‌های رسمی رنو در سراسر ایران است.

این خدمات برای مدل‌هایی مانند کولیوس، تلیسمان، سیمبل، داستر، فلوئنس، اسکالا، سفران، لتیتیود و لاگونا در نمایندگی‌های رسمی رنو ارائه می‌شود. خدماتی مانند تعمیرات تخصصی، عیب‌یابی واحدهای کنترل الکترونیکی با دستگاه، سرویس‌های عمومی و ادواری و ...  ارائه می‌شود که به لطف بهره‌گیری از تجهیزات و استانداردهای روز و همچنین قطعات اصلی رنو، آسودگی خاطر مالکان را از بابت دریافت خدمات مطمئن و باکیفیت، جلب خواهد کرد.

شرکت ماموت خودرو از نیمه نخست سال جاری، فعالیت خود را تحت عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی رنو در ایران گسترش داده است. در حال حاضر 17 نمایندگی ماموت خودرو آماده خدمات رسانی به خودروهای وارداتی رنو هستند. به زودی این عدد به لطف برنامه توسعه شبکه نمایندگی‌ها و جهت دسترسی آسان‌تر مشتریان در تهران و سایر شهرها، افزایش خواهد یافت.

نمایندگی‌های مجاز رنو در ایران (تلفن+کدپستی)

خدمات پس از فروش رنو در ماموت خودرو

آذر 1402: شرکت ماموت خودرو، رسما خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران را به دست گرفت. شرکت رنو، با توجه به سابقه حضور در ایران و در اولویت قرار دادن همیشگی مشتریان (در زمینه نگهداری و خدمات) تصمیم به معرفی شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی این برند، برای انجام خدمات پس از فروش مختص به خودروهای وارداتی رنو گرفته است.

ماموت خودرو، به عنوان یکی از متولیان صنعت ایران، تجربه و شایستگی فراوان داخلی و بین المللی در راستای مراقبت از مشتریان، مطابق با استانداردها و اولویت های رنو را دارد. وفاداری ما نسبت به مشتریان با ارائه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی اصلی رنو از طریق نمایندگی‌های رسمی ادامه خواهد یافت. ‌ شرکت ماموت خودرو از زیر مجموعه های گروه صنعتی ماموت است که به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون علاوه بر واردات سه محصول از برند جتا به عنوان زیر مجموعه فولکس واگن، ارائه خدمات پس از فروش رنو را نیز برعهده گرفته است.

بازدید رایگان فولکس‌ واگن: تابستان 1402

تیر 1402: مجتبی نوری، مدیر خدمات پس از فروش شرکت ماموت خودرو، خبر داد طرح بازدید رایگان تابستانه خودروهای فولکس واگن، همراه با تخفیف‌ ویژه در نرخ اجرت و قطعات، از تاریخ ۱۰ الی ۲۳ تیر ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

وی در این باره توضیح داد این طرح با هدف آسودگی خاطر مشتریان گرامی در سفرهای تابستانی اجرا می‌شود و مالکان محترم خودروهای فولکس واگن می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های ماموت خودرو، علاوه بر بازدید و عیب یابی رایگان خودرو، از تخفیف‌های ویژه‌ای از جمله 50 درصد تخفیف اجرت سرویس‌های ادواری، 50 درصد تخفیف اجرت شارژ گاز کولر، 20 درصد تخفیف روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، 10 درصد تخفیف خرید لاستیک 2022 (20 درصد برای لاستیک اصلی)، 25 درصد تخفیف رینگ (اصلی و اسپرت) و همچنین 10 درصد تخفیف برای خدمات تیونینگ (مانند کاور رنگی و سرامیک بدنه، پدال باکس و کیت افزایش توان) بهره‌مند شوند.

طرح ویژه بازدید تابستانی ماموت خودرو در کلیه نمایندگی‌های مجاز این شرکت اجرا می‌شود و مشتریان محترم می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های 1660 (برای تهران) و 02141755000 (برای شهرستان) و یا مراجعه به وب‌سایت رسمی ماموت خودرو به نشانی mammutkhodro.com جهت رزرو نوبت و انتخاب نمایندگی مورد نظر خود اقدام فرمایند.


اخبار شرکت ماموت خودرو

جدیدترین خبرهای شرکت ماموت خودرو به همراه آخرین طرح های فروش نقدی ماموت، پیش فروش خودروهای ماموت و ثبت نام خودروهای وارداتی ماموت خودرو را در مقالات منتخب زیر بخوانید:

شرایط فروش جتا
شرایط فروش ونوسیا
شرایط فروش مکث موتور
شرایط فروش ماموت خودرو

دیدگاه کاربران