• کونيگ‌زگ جسکو Attack
  • کونيگ‌زگ جسکو Attack
  • کونيگ‌زگ جسکو Attack
  • کونيگ‌زگ جسکو Attack
  • کونيگ‌زگ جسکو Attack

با تزئیناتی از طلای 24 عیار

معرفی کونیگ‌زگ یسکو Attack

14 دی 1402 20:22

درحالی‌که کونیگ‌زگ برای ساخت تنها 125 دستگاه از مدل یسکو برنامه‌­ریزی کرده، به تازگی یک نمونه خاص از این خودرو با جزئیات طلای 24 عیار هم از خط تولید خارج شده است.

کونیگ‌زگ یسکو در سال 2019 و به عنوان جانشین مدل آگرا معرفی شد. به نظر می‌­رسد شخصی که این نسخه ویژه از یسکو با لقب Attack را سفارش داده، تحت تاثیر نسخه­‌ای خاص از آگرا RS قرار داشته است. خودروی مورد نظر با لقب فونیکس، به سفارش ایرانی ثروتمند ساکن ایالات متحده یعنی مانی خوشبین با قطعات فیبرکربنی بدنه و جزئیات طلا ساخته شده بود.

تمامی قطعات بدنه کونیگ‌زگ یسکو Attack هم از فیبرکربن با روکش براق ساخته شده است. برخی قطعات بدنه این خودرو شامل پایه آینه­‌های جانبی، خطوط روی سقف، نشان‌های روی بدنه و اجزای سپر جلو، رکاب‌های جانبی و باله عقب نیز از طلای 24 عیار ساخته شده است.

کونیگ‌زگ یسکو Attack

نسخه Attack از کونیگ‌زگ یسکو، با تمرکز بر قابلیت‌های مسابقه­‌ای طراحی شده است و قطعات اضافی بسیاری همچون باله عقب بزرگ و دیفیوزر متفاوت برای بهبود آیرودینامیک را به همراه دارد.

تمامی نسخه‌­های کونیگ‌زگ یسکو به پیشرانه V8 توئین توربو 5 لیتری مجهز شده‌اند، که با استفاده از بنزین یا اتانول E85، به ترتیب 1280 یا 1600اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کنند. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس 9 سرعته به محور عقب ارسال خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران