• تويوتا لوين بنزيني برساوش

قیمت نهایی اعلام شد

بررسی تویوتا لوین بنزینی 2023 برساوش (Toyota Levin)

14 بهمن 1402 10:03

قیمت تویوتا لوین بنزینی در زمستان 1402

بهمن 1402: شرکت صنایع خودروسازی برساوش، روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 برای نخستین‌بار، قیمت تویوتا لوین توربو 2023 وارداتی را معادل 2 میلیاردو 250 میلیون تومان اعلام نمود. تحویل این خودرو با رنگ سفید، برای بهار 1403 است.

کاتالوگ تویوتا لوین منتشر شد

دی 1402: تویوتا لوین در نسخه بنزینی، مشخصاتی مشابه تویوتا کرولا بنزینی وارداتی شرکت «معین خودرو» دارد. حتی در بخش ظاهری نیز نسخه بنزینی و نسخه هیبریدی لوین، تفاوت‌های اندکی دارند. با اینکه هنوز قیمت قطعی این محصول تعیین نشده اما شرکت «برساوش» هم‌اکنون اطلاعات رسمی این محصول را منتشر کرده است:

کاتالوگ تویوتا لوین بنزینی (PDF)


مشخصات فنی تویوتا لوین بنزینی

این محصول به پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ تجهیز شده و خروجی آن به 98 اسب‌بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور می‌رسد. نیروی تولید شده از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها می‌رسد که 10 دنده مصنوعی دارد.

پیشرانه لوین بنزینی استاندارد آلایندگی یورو6 را پاس کرده و مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر به 5.95 لیتر می‌رسد. برای تعلیق جلو از سیستم مستقل مک‌فرسون و برای تعلیق عقب از سیستم مستقل دابل ویشبون استفاده می‌شود.

امکانات تویوتا لوین بنزینی

تویوتا لوین بنزینی در بخش ایمنی، ویژگی‌های مطلوبی را ارائه می‎‌دهد که عبارتند از ایربگ دو مرحله‌ای فرمان، ایربگ پرده‌ای، ایربگ ستون‌های جلو و کناری، ترمز پارک برقی، رادار بین خطوط،رادار خروج از خط، سیستم کنترل پایداری، ترمز ABS با EBD ، سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیک، ایربگ زانو و صندلی راننده و ... .

این خودرو همچنین امکاناتی را برای رفاه سرنشینان ارائه می‌دهد؛ مانند نمایشگر 9 اینچی لمسی، سانروف، کی‌لس، تهویه دستی، نمایشگر دیجیتال 4.2 اینچی صفحه کیلومتر، سیستم صوتی پریمیوم با 4 اسپیکر و ... .


شرایط فروش تویوتا لوین

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت برساوش خودرو و همچنین برای آگاهی از جدیدترین شرایط فروش برساوش، پیش فروش محصولات وارداتی برساوش و قیمت خودروهای وارداتی این شرکت، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. شرایط فروش تویوتا وارداتی
. شرایط فروش برساوش خودرو

دیدگاه کاربران