• شرايط فروش برساوش خودرو

آغاز فروش با تحویل 60 روزه

شرایط فروش برساوش خودرو (بهمن 1402)

14 بهمن 1402 12:59

فراخوان فروش تویوتا لوین: بهمن 1402

بهمن 1402: شرکت صنایع خودروسازی برساوش، همزمان با اعلام شروع فروش محصولاتش که از روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 و صرفا ویژه منتخبین سامانه یکپارچه است، قیمت نهایی خودروهای تویوتا لوین را نیز در دو نسخه توربو و هیبرید، مطابق جدول زیر اعلام نمود:

شرایط فروش برساوش - بهمن 1402
مدل خودرو تویوتا لوین توربو تویوتا لوین هیبرید
قیمت نهایی 2,250,000,000 2,047,000,000
سود انصراف 0
سود مشارکت 0
جریمه تاخیر 2.5 درصد ماهانه
زمان تحویل 60 روزه
رنگ خودرو سفید سفید/مشکی

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

واردات خودروهای هیبریدی برساوش به ایران

دی 1402: بعد از آپدیت لیست خودروهای موجود در سامانه یکپارچه وارداتی‌ها، بالاخره مشخص شد که شرکت صنایع خودروسازی برساوش، علاوه بر واردات تویوتا لوین بنزینی و تویوتا لوین هیبرید، قصد دارد که سه محصول دیگر از برند تویوتا را به کشورمان بیاورد؛ خودروهایی که همگی به پیشرانه هیبریدی مجهزند:

خودروهای جدید تویوتا برای واردات به ایران
ردیف شرکت عرضه کننده مدل خودرو کاتالوگ
1 خودروسازی برساوش تویوتا کمری هیبرید دانلود
2 خودروسازی برساوش تویوتا راوفور هیبرید دانلود
3 خودروسازی برساوش تویوتا هایلندر هیبرید دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه خودرو، گردآوری شده است.

شرکت برساوش واردکننده جدید تویوتا

دی 1402: با اضافه‌شدن نام یک واردکننده جدید در سامانه فروش یکپارچه خودرو وارداتی، حالا تعداد واردکنندگان خودروهای تویوتا به کشورمان، به 3 شرکت رسیده است! طبق اخبار موجود، شرکت برساوش (Barsavosh) قصد دارد دو نسخه بنزینی و هیبریدی تویوتا لوین را وارد و عرضه کند. تویوتا لوین همان کرولا است که نسخه فیس لیفت شده کرولا وارداتی شرکت «معین خودرو ایرانیان» محسوب می‌شود. حتما می‌دانید که شرکت «سایپا» نیز برای واردات کرولا هیبرید، اقدام کرده است. بنابراین تاکنون چند مدعی برای واردات تویوتا کرولا وجود دارد.

تویوتا لوین توسط شرکت چینی GAC تولید می‌شود. تویوتا لوین ظاهر جذاب‌تری نسبت به کرولا دارد و بنابراین قیمتش بیش‌تر است. قرار است این محصول با قیمت حدودی 2.2 میلیارد تومان عرضه شود.

شرکت برساوش قبلا نیز در حوزه واردات خودرو و کشنده‌های سنگین فعالیت داشت. اکنون با آزادسازی واردات خودرو، این شرکت قصد دارد تویوتا لوین ساخت چین را عرضه کند.

نسخه بنزینی تویوتا لوین، از موتور توربوشارژ بهره‌مند شده که 98 اسب‌بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک CVT-S هماهنگ شده است. ویژگی‌ها و امکانات این محصول عبارتند از ایربگ دو مرحله‌ای فرمان، رادار بین خطوط، دوربین عقب، کی‌لس، سانروف برقی، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها، نمایشگر 9 اینچی لمسی و ... .

تویوتا لوین هیبریدی شرکت برساوش، از موتور تنفس طبیعی و یک موتور برقی نیرو می‌گیرد. برآیند قدرت خروجی آن به 140 اسب بخار می‌رسد. این نیرو از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مصرف سوخت این محصول برابر 4.07 لیتر در هر صد کیلومتر است. در حالی که نسخه بنزینی در هر صد کیلومتر 5.95 لیتر مصرف دارد. ویژگی‌ها و امکانات لوین هیبریدی عبارتند از رادار بین خطوط، دوربین دنده عقب، تابلوخوان، کی لس، صندلی پارچه‌ای، نمایشگر 10.25 اینچی و .... .


بررسی محصولات برساوش در بازار

برای آشنایی با خودروهای وارداتی برساوش و همچنین جهت آگاهی از مشخصات فنی و لیست آپشن‌های محصولات این شرکت، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. بررسی خودرو تویوتا لوین بنزینی
. بررسی خودرو تویوتا لوین هیبرید
. بررسی خودرو تویوتا راوفور هیبرید
. بررسی خودرو تویوتا هایلندر هیبرید
. بررسی خودرو تویوتا کمری هیبرید دیلوکس
. بررسی خودرو تویوتا BZ3 برقی

 
آرشیو

کاتالوگ تویوتا کمری هیبرید وارداتی

30 دی 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ تویوتا هایلندر هیبرید وارداتی

30 دی 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ تویوتا راوفور هیبرید وارداتی

30 دی 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ تویوتا لوین وارداتی

25 دی 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ تویوتا لوین هیبرید وارداتی

25 دی 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
Omid46724 1402/10/26
بسیار عالی
پاسخ
0
0
0