• BYD يانگ‌ وانگ U7
  • BYD يانگ‌ وانگ U7
  • BYD يانگ‌ وانگ U7
  • BYD يانگ‌ وانگ U7
  • BYD يانگ‌ وانگ U7

انتشار اولین اطلاعات از سدان چینی لوکس

معرفی BYD یانگ‌ وانگ U7

27 دی 1402 14:52

سدان یانگ‌ وانگ U7 NEV، خودرویی انرژی جدید از برند BYD است، که رسما در چین معرفی شد. این سدان قبلا با نام U6 شناخته می‌شد. این خودرو با زبان طراحی منحصربه‌فرد این برند ساخته شده است و به لطف پلتفرم e⁴ بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. برچسب قیمتی ۱۴۰ هزار دلاری برای آن تعیین شده است.

یانگ وانگ یک برند خودروهای انرژی  جدید سطح بالاست، که اوایل سال ۲۰۲۳ کار خود را آغاز کرد. این برند در حال حاضر یک شاسی ‌بلند آفرودی U8 را در چین عرضه کرده که قیمت آن بیش از ۱۴۰ هزار دلار است. مدل دوم آن، سوپر اسپرت U9 بوده، که آن هم یک خودرو الکتریکی است.

بنابراین U7 سومین مدل یانگ وانگ است. چند باری عکس‌های جاسوسی آن منتشر شد، تا نهایتا C-STAA در سپتامبر ۲۰۲۳ این مدل را معرفی کرد، که دارای ضریب درگ 0.195 Cd است. بنابراین می‌توان گفت آیرودینامیک‌ترین خودرو سواری به همراه شیائومی SU7 است.

اکنون تصاویر رسمی یانگ وانگ U7 منتشر شده و این برند آن را سدان پرچمدار انرژی جدید نامیده است. چراغ‌های جلو همانند سایر محصولات این برند طراحی شده است. سپر جلو از ورودی‌های بزرگ هوا تشکیل شده، که حاوی رادار اولتراسونیک است. اسپیلترها و عناصر اضافه نیز از فیبرکربن ساخته شده‌اند.

یانگ وانگ U7 کاپوت شیب‌دار با لیدار RoboSense دارد. در بخش عقب آن یک چراغ یکپارچه و دیفیوزر اسپرت قرار گرفته است‌. رینگ‌های ۵پره ۲۱ اینچی با تایرهای کانتیننتال و دستگیره‌های جمع‌شونده از ویژگی‌های آن است.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره پیشرانه U7 وجود ندارد، اما احتمال دارد که شبیه U8 باشد. البته به احتمال قوی، این سدان از چهار موتور الکتریکی بهره‌مند شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران