• معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت بلک لجند
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت بلک لجند
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت بلک لجند
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت بلک لجند
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت بلک لجند
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت بلک لجند

در تیراژ 200 دستگاه

معرفی میتسوبیشی پاجرو اسپرت لجند بلک

27 خرداد 1403 08:50

نسل فعلی میتسوبیشی پاجرو اسپرت به عنوان یک شاسی‌بلند شاسی مستقل، از سال 2015 تاکنون در بازار حضور دارد. با وجود گذشت چنین زمان طولانی، میتسوبیشی فعلا به معرفی نسخه جدید اکتفا کرده است.

پاجرو اسپرت بلک لجند در تایلند رونمایی شده است و به زودی در سایر کشورهای جنوب‌شرقی آسیا و همچنین استرالیا عرضه خواهد شد، در حالی که اهالی برخی کشورهای دیگر از جمله برزیل، فعلا به مدل جدید دسترسی ندارند. اما در عوض، یک نسخه تولید-محدود از این خودروی ژاپنی با لقب Black در برزیل عرضه خواهد شد.

مشخصات ظاهری پاجرو اسپرت لجند بلک

میتسوبیشی پاجرو اسپرت بلک لجند براساس تریم Legend شکل گرفته که پارسال برای اولین بار در برزیل عرضه شد. تزئین جلوپنجره، ریل سقفی و رینگ‌های 20 اینچی با رنگ مشکی و جزئیات خاکستری تیره در سپرها، چهره میتسوبیشی پاجرو اسپرت Legend Black را از مدل عادی متمایز می­‌کند.

کابین و امکانات پاجرو اسپرت لجند بلک

در فضای کابین با روکش چرم قهوه‌­ای تیره روی صندلی‌ها، پوشش داخلی درها، زیرآرنجی و کنسول میانی، مواجه هستیم. فناوری Quole Modure هم از گرم شدن بیش از حد این روکش در برابر تابش آفتاب، جلوگیری می­‌کند.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت Legend Black به نمایشگر 8 اینچی لمسی، صفحه نشان‌دهنده دیجیتال، تهویه مطبوع، بازشوی برقی در صندوق، دوربین 360 و کروز کنترل تطبیق‌­پذیر مجهز گردیده است.

مشخصات فنی پاجرو اسپرت لجند بلک

همچون مدل استاندارد میتسوبیشی پاجرو اسپرت حاضر در بازار برزیل، نسخه Legend Black هم به پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل مجهز شده است، که 190 اسب­‌بخار قدرت را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک، به هر دو محور انتقال می‌­دهد.

قیمت پاجرو اسپرت لجند بلک

میتسوبیشی پاجرو اسپرت Legend Black در تیراژ 200 دستگاه و با قیمت 415,990 رئال (77 هزار دلار) عرضه خواهد شد. این در حالی است که نسخه استاندارد با قیمت 339,990 تا 409,990 رئال (63 تا 76 هزار دلار) به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران