• معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت در فيليپين
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت در فيليپين
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت در فيليپين
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت در فيليپين
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت در فيليپين
  • معرفي ميتسوبيشي پاجرو اسپرت در فيليپين

همان پاجرو اسپرت

معرفی میتسوبیشی مونترو اسپرت 2024

6 تیر 1403 15:27

نسل فعلی میتسوبیشی پاجرو اسپرت از سال 2015 تاکنون روی خط تولید حضور دارد. پس از اعمال برخی تغییرات در سال 2019، نسخه به روز رسانی شده از این خودرو مدتی پیش در محل تولید اصلی آن یعنی تایلند معرفی شد. اکنون این مدل در فیلیپین هم رونمایی شده است، جایی که مخاطبان آن را با نام «مونترو اسپرت» می­‌شناسند.

مشخصات ظاهری میتسوبیشی مونترو اسپرت

از نظر طراحی بدنه، میتسوبیشی مونترو اسپرت با همتای خود در بازار تایلند، تفاوت خاصی ندارد. این خودروی شاسی مستقل با طراحی جدید سپر جلو، جلوپنجره با اجزای شش ضلعی در پایین سپر و بین چراغ‌های جلو و طرح جدید رینگ‌های 18 اینچی، از مدل قبلی متمایز شده است.

تیپ GT از این خودرو هم در فیلیپین با نام بلک سریز (Black Series) و همراه با تریم مشکی قطعات، به فروش خواهد رسید.

کابین و امکانات میتسوبیشی مونترو اسپرت

در فضای کابین میتسوبیشی مونترو اسپرت با فرمان سه پره مشترک با نسل جدید L200 مواجه هستیم. در تریم گران‌تر هم صفحه نشان دهنده دیجیتال نصب شده است.

این خودرو در کامل‌ترین نسخه، به تهویه مطبوع دومنطقه­‌ای، سانروف، دوربین 360 درجه، کروزکنترل تطبیق­‌پذیر، سامانه ترمز خودکار، حفظ حرکت بین خطوط، پایش نقاط کور و هشدار برخورد از پشت مجهز شده است.

معرفی میتسوبیشی پاجرو اسپرت در فیلیپین

مشخصات فنی میتسوبیشی مونترو اسپرت

میتسوبیشی پاجرو اسپرت در تایلند به پیشرانه 2.4 لیتری توربو دیزل مشترک با L200 با 184 اسب­‌بخار قدرت و جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک مجهز شده است. اما در مدل به روز رسانی شده از مونترو اسپرت، خروجی پیشرانه به 181 اسب­‌بخار کاهش یافته و به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده است.

البته مشتریان فیلیپینی می­‌توانند تیپ پایه این خودرو را با جعبه‌دنده شش سرعته دستی هم خریداری کنند. تنها گران‌ترین تیپ به سامانه چهار چرخ محرک مجهز شده است، در حالی که در سایر نسخه­‌ها، خروجی پیشرانه به محور عقب منتقل می­‌شود.

قیمت میتسوبیشی مونترو اسپرت

میتسوبیشی مونترو اسپرت در فیلیپین با قیمت 1,568 تا 2,502 میلیون پزو (26,700 تا 42,600 دلار) به فروش می‌­رسد.

انتظار داریم که نسخه به روز رسانی شده از میتسوبیشی پاجرو اسپرت در برخی کشورهای دیگر نیز به فروش برسد. البته در برزیل، فروش نسخه قبلی این خودرو همچنان ادامه دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران