• معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo
  • معرفي نوويتک N-Largo

فراری 812GTS با 39 اسب‌بخار بیشتر

معرفی نوویتک ان-لارگو S

7 تیر 1403 23:00

علاوه بر فراری 296 GTS که در مطلب دیگری به آن پرداختیم، نوویتک یک محصول جدید به نام اِن-لارگو S را نیز براساس فراری 812GTS معرفی کرده است.

این سوپراسپرت ایتالیایی علاوه بر تحولاتی در بدنه و کابین، تغییر در مشخصات فنی را نیز به همراه دارد.

مشخصات ظاهری نوویتک ان-لارگو S

برخلاف شرکت منصوری، نوویتک معمولا از اعمال تغییرات عجیب و غریب ظاهری بر محصولات خود، احتراز می‌­کند. این مورد درباره N-Largo S نیز کامل صادق است. این خودرو به واسطه تغییراتی در طراحی سپر جلو، اضافه شدن هواکش به کاپوت، رکاب‌های جانبی عریض، دیفیوزر با جزئیات سه تایی ، باله لبه صندوق و نشان‌های نوویتک به رنگ مشکی و نقره‌­ای در نقاط مختلف، از فراری 812GTS متمایز شده است.

رنگ زرد بدنه و کالیپرهای ترمز هم در کنار رینگ‌های مشکی Vossen، تضاد بصری جالبی ایجاد می­‌کند ضمن اینکه به نظر می­‌رسد بدنه خودرو در ارتفاع کمتری نسبت به سطح زمین قرار دارد.

معرفی نوویتک N-Largo

مشخصات کابین نوویتک ان-لارگو S

در کابین نمونه حاضر در تصاویر، یک پلاک نقره‌­ای در کنسول میانی نصب شده است که عبارت 2 از 3 روی آن دیده می­‌شود. بنابراین با یک خودروی بسیار خاص مواجه هستیم که فقط در تیراژ سه دستگاه تولید می­‌شود.

فضای داخلی این نمونه با روکش چرم مشکی با جزئیات زرد تزئین شده است و سایر جزئیات هم مطابق با انتظار، با کیفیت و بدون ایراد به نظر می‌­رسد.

معرفی نوویتک N-Largo

مشخصات فنی نوویتک ان-لارگو S

فراری 812 GTS به پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده است، که 789 اسب­‌بخار قدرت و 718 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به محور عقب انتقال می­‌دهد. بنابر اعلام فراری، 812GTS می‌­تواند ظرف 3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد و به حداکثر سرعت 340 کیلومتر برساعت دست یابد.

معرفی نوویتک N-Largo

اما به کمک تغییراتی که نوویتک بر N-Largo S اعمال کرده است، این خودرو 828 اسب­‌بخار قدرت و 751 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت N-Largo S اعلام نشده است، اما می­‌توان انتظار داشت که با خودرویی سریعتر از مدل استاندارد، مواجه باشیم.

برنامه عرضه نوویتک ان-لارگو S

نوویتک از اعلام قیمت و زمان فروش N-Largo S هم خودداری کرده است هرچند که با توجه به تیراژ انگشت‌شمار این خودرو، به نظر می­‌رسد که هر سه دستگاه پیش از این به فروش رسیده‌­اند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران