تحویل 2 هزار دستگاه در موعد مقرر

رفع نگرانی مشتریان C3 توسط سایپا

22 خرداد 1397 18:00

با تعلیق فعالیت‌های پژو سیتروئن در ایران، یکی از نگرانی‌های به وجود آمده مسئله خودروهای پیش‌فروش شده برندهای سیتروئن و پژو توسط ایران‌خودرو و سایپا است.

تهران، اصفهان و فارس، به‌ترتیب، بیشترین ثبت‌نامی‌های C3 را دارند سیتروئن C3 خودرویی است که اخیراً توسط سایپا پیش‌فروش شد و موعد تحویل آن‌ها بعد از تاریخی است که قرار شده پژو-سیتروئن فعالیت‌هایش در ایران را متوقف کند. دوشنبه 15 مرداد زمانی است شرکت فرانسوی برای خروج کامل از ایران تعیین کرده و سایپا قرار بود از شهریور، خودروهای سیتروئن را تحویل دهد. سایپا این نگرانی را درک کرده و در مورد تحویل خودروها توضیحاتی داده است.

شهریور، مهر و آبان

بنابر اعلام سایپا، «تعهدات شرکت سایپا سیتروئن مبنی بر تحویل 2000 دستگاه خودروی پیش‌فروش شده، بر اساس بخشنامه‌های تحویل اعلام‌شده قبلی (شهریور، مهر و آبان)، انجام و نمایندگی‌های منتخب جهت ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی این خودروها در حال استانداردسازی هستند که به‌زودی این نمایندگی‌های منتخب، افتتاح و عملیات پشتیبانی خدمات پس از فروش توسط شرکت انجام خواهد شد.»

بر اساس این اعلام «ثبت‌نام پیش‌فروش خودروی سیتروئن C3 اولین محصول تولیدی شرکت سایپا و سیتروئن بر اساس مجوز پیش‌فروش دو هزار دستگاه از وزارت صنعت معدن و تجارت و با شرایط یکسان در تاریخ 26 اردیبهشت سال جاری برگزار شده است.»

بنا بر اعلام سایپا از 12 هزار نفری که درخواست پیش‌خرید این خودرو را داشتند، دو هزار نفر موفق به پرداخت وجه 50 میلیون تومانی برای خرید این خودرو شدند و در صف انتظار قرار گرفتند. سایپا همچنین آمار دقیقی از میزان ثبت‌نام در شهرهای مختلف منتشر کرده که این شفاف‌سازی دقیق، در نوع خود جالب‌توجه است.

بر اساس این اعلام، استان تهران با 1135 نفر، اصفهان با 136 نفر، فارس با 127 نفر و خراسان رضوی با 90 نفر، بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص دادند و در مجموع از 29 استان کشور، موفق به ثبت‌نام در این طرح پیش‌فروش شده‌اند.

دیدگاه کاربران