طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد (ISQI)، در تابستان 96 سطح رضایت مشتریان از نمایندگیها (با 666 امتیاز) تفاوت چندانی نسبت به بهار 96 (با 670 امتیاز) ندارد اما خوشبختانه نسبت به تابستان 95 و همچنین تابستان 94 اندکی بهبود یافته است.

این تحقیق، که از 88 هزار 262 نفر و برای 16 نمایندگی صورت گرفته است، در رتبهبندی نمایندگیها آمار جالبتری دارد که مطابق آن مشتریان از عملکرد نیسان، بیشترین و از عملکرد نماینده رنو در ایران، کمترین رضایت را دارند.
اما بخش دیگری از این تحقیق مربوط به فرآیند فروش خودروهاست که مطابق نتایج آن، مشتریان بیشتر از هرچیزی در "هزینه و زمان صرف شده" و سپس در فرآیند "تحویل خودرو" ناراضی هستند.

آخرین قسمت این گزارش مربوط به بیشترین انتقادات مشتریان از فرآیند فروش خودروهاست که عبارتند از:درمیان شرکتهایی که کمتر از 1% بازار را در اختیار دارند نیز مدیاموتور، کمترین سطح رضایت را از مشتریان کسب کرده است. این رتبهبندی را در جدول روبرو مشاهده میکنید.

- تاخیر در تحویل خودرو
- ایراد داشتن خودرو در زمان تحویل
- کم بودن تنوع آپشنها
- عدم تناسب قیمت با کیفیت خودرو
- تاخیر در تحویل پلاک و مدارک خودرو
نویسنده : مرتضی برجسته
مطالب مرتبط
مهم ترین اخبار و رویدادها

شرایط فروش اطلس G و ثبت نام اطلس E پلاس (1404)
فروش ارزانترین تیپ اطلس به مدت یک هفته

طرح بنزین 5000 تومانی از 22 آذر اجرا می شود
طرح بنزین سه نرخی از شنبه اجرا می شود

شرایط فروش زامیاد و ثبت نام وانت نیسان (1404)
فروش فوری اکستند دوگانه سوز





