ورود نیسان GT-R به ناوگان پلیس ژاپن

توچیگی رقیب جدید دوبی

28 خرداد 1397 12:20

شهر دوبی در کشور امارات نخستین جایی در دنیا بود که یک دستگاه نیسان GT-R به ناوگان اداره پلیس آن وارد شد، اما ظاهراً اماراتی‌ها در این بخش رقیبی جدید پیدا کرده‌اند.

با توجه به قیمت 100 هزار دلاری نیسان GT-R، بدون شک این یک هدیه باارزش برای اداره پلیس توچیگی است.طبق ادعای نیسان، یکی از ساکنان استان توچیگی ژاپن، یک دستگاه GT-R به اداره پلیس محلی شهر توچیگی اهدا کرده است. این خودرو طی مراسمی ویژه به اداره پلیس تحویل داده شد. به گفته نیسان این خودرو بزودی برای گشت‌زنی وارد خیابان‌ها خواهد شد.

هنوز جزئیات بیشتری از آن در دست نیست، ولی گفته می‌شود یک مدل صفر کیلومتر است. از مهمترین مشخصه‌های آن می‌توان به بدنه‌ای با رنگ مشکی و سفید، نشان‌های پلیس روی بدنه، رینگ‌های مشکی و کالیپرهای نارنجی، چراغ‌های LED اضطراری روی جلوپنجره و همچنین یک چراغ گردان با یک بلندگو در قسمت جلو اشاره کرد.

 

 

نیسان GT-R جدید اداره پلیس توچیگی به پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خورجینی با قدرت 565 اسب‌بخار و گشتاور 632 نیوتن‌متر مجهز است. خروجی آن با همراهی جعبه‌دنده شش سرعته دو کلاچه متصل شده به تمامی چرخ‌ها ارسال می‌شود. با توجه به قیمت 100 هزار دلاری نیسان GT-R، بدون شک این یک هدیه باارزش برای اداره پلیس توچیگی است.

براساس گزارش وب‌سایت اتوگاید این اولین نیسان GT-R نیست که وارد ادارات پلیس ژاپن شده است. یک دستگاه GT-R R34 هم چند سال پیش وارد ناوگان پلیس یکی از شهرهای ژاپن شده بود و آخرین بار، سال 2016 تصاویری از آن در حین گشت‌زنی شکار شده است.

دیدگاه کاربران