حس تام کروز شدن پشت فرمان ب‌ام‌و

مأموریت غیرممکن ب‌ام‌و M5 و سری 5 در ژاپن

18 تیر 1397 06:02

فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن: Fallout» که هفته اول مرداد ماه اکران عمومی خواهد شد، ششمین سری از مجموعه «مأموریت غیرممکن» محسوب می‌شود. اگر در ژاپن زندگی می‌کنید، شانس این را خواهید داشت که نسخه‌ای ویژه از دو مدل ب‌ام‌و سری 5 و M5 را با الهام از این فیلم خریداری کنید. بدون شک اگر از هواداران این فیلم باشید، با هر بار نشستن پشت فرمان آن حس و حال «ایتن هانت» بودن (با بازی تام کروز) به شما دست خواهد داد!

به مناسبت اکران عمومی آخرین سری فیلم مأموریت غیرممکن، ب‌ام‌و پکیج «مأموریت غیرممکن: Fallout» را برای این دو مدل طراحی و روانه بازار ژاپن کرده است.سری 5 ماموریت غیرممکن رنگ بدنه‌ای مشکی داشته و از تزییناتی به همین رنگ در جلوپنجره بهره می‌برد. علاوه‌براین این خودرو به رینگ‌هایی مشکی با پره‌های دوبل مجهز است. داخل کابین نیز، تریم مشکی پیانویی مخصوص ب‌ام‌و و پلاک مخصوص «مأموریت غیرممکن: Fallout» را می‌توانید ببینید. خریداران این مدل همچنین می‌توانند از کیفیت صدای فوق‌العاده بالای سیستم صوتی استریو هارمان کاردون با 16 بلندگو نهایت لذت را ببرند. در مدل 530i، خودرو به کمک‌فنرهایی ویژه و پکیج High Line مجهز شده که از موارد قابل توجه آن می‌توانیم به صندلی‌های گرم‌شو و روکش چرم داکوتا اشاره کنیم.

اگر نسخه ویژه «مأموریت غیرممکن: Fallout» ب‌ام‌و M5 را بخرید خودرویی با رنگ بدنه خاکستری و تزیینات مشکی روی جلوپنجره و قاب آینه‌بغل‌ها دریافت خواهید کرد. یک سیستم اگزوز M Sports و رینگ‌های M با پره‌های Y شکل تغییرات بدنه خودرو را کامل می‌کنند. مانند سری 5، کابین M5 هم به تریم مشکی پیانویی و پلاک ویژه «مأموریت غیرممکن: Fallout» مجهز شده است.

این پکیج روی M5 و مدل‌های 523i، 523d و 530i سری 5 در دو مدل بدنه سدان و استیشن قابل سفارش است.

در فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن: Fallout» هم نسل جدید و هم نسل قدیمی سری 5 نقش‌های بسیار مهمی دارند. در یکی از سکانس‌های فیلم، تام کروز پشت فرمان یک E28 سبزرنگ، صحنه‌های اکشن و پرسرعت فوق‌العاده جذابی را خلق می‌کند. یک دستگاه M5 جدید هم در فیلم حضور دارد. موتورسیکلت‌های ب‌ام‌و هم حضور پررنگی در فیلم دارند و تام کروز را در حال سواری با یک R nineT اسکرمبلر خواهید دید. البته، اگر تریلر رسمی فیلم را تماشا کرده باشید، حتماً می‌دانید که این موتورسیکلت‌سواری پایان خوشی برای او نداشته است!

دیدگاه کاربران