ظاهری مخوف بدون سپر عقب

تیونینگ لامبورگینی هوراکان برای افزایش قدرت

9 مرداد 1397 12:22

شرکت تیونینگ TR3 Performance که از سال 2012 و در ایالت فلوریدا آمریکا به کار تقویت خودروها مشغول است، اکنون با اعمال تغییراتی روی یک دستگاه لامبورگینی هوراکان آن را به چیزی فراتر از یک سوپراسپرت تبدیل کرده است. با اضافه شدن مجموعه توربو دوگانه به پیشرانه ده سیلندر این خودرو، این خودروی خاص در محدوده‌ای بسیار از فراتر از قلمروی سایر سوپراسپرت‌های معمول گام برمی‌دارد.

با اضافه شدن مجموعه توربو دوگانه به پیشرانه ده سیلندر این خودرو، قدرتش به 850 اسب‌بخار رسیده است.به واسطه تغییرات فنی اعمال شده اکنون پیشرانه این هوراکان ویژه می‌تواند 850 اسب‌بخار قدرت تولید کند که نسبت به پیشرانه 610 اسب‌بخاری استاندارد این خودرو رقم بسیار بیشتری است. با توجه به اینترکولر جدیدی که به دلیل تغییرات پیشرانه در قسمت جلوی خودرو و در محفظه مخصوص بار نصب شده، مالک این خودرو مجبور است همان فضای کوچک برای حمل اثاثیه را نیز فراموش کند. برای نمایش هرچه بهتر سیستم توربو نصب شده در پیشرانه و همچنین ایجاد ترس و وحشت در رقبای احتمالی، سپر عقب خودرو برداشته شده که نمایی رعب‌انگیز به خودرو بخشیده است.

گذشته از این‌ها، باید به مجموعه رینگ‌های اسپرت نصب شده بر روی این خودرو نیز اشاره کرد که ساخت شرکت ADV.1. بوده و ابعد آن در جلو 20 اینچ و در عقب 21 اینچ است که به واسطه پوشش آلومینیومی و براق خود جلوه بیشتری به نمای ظاهری این هوراکان قدرتمند بخشیده‌اند.

دیدگاه کاربران