با الهام از مدل R18 e-tron

کانسپت برقی آئودی در آستانه معرفی

10 مرداد 1397 13:01

در طول هفته خودرو مونتری همواره سنت بر این استوار بوده که خودروهای قدیمی در مرکز توجهات باشند. اما نباید از نظر دور داشته باشیم که هر سال تعداد کمی از خودروسازان نامی جهان، کانسپت خود را نیز در این رویداد مهم به معرض نمایش می‌گذارند. امسال هم آئودی درنظر دارد کانسپت اسپرت برقی خود را در نمایشگاه پبل بیچ (Pebble Beach) ارائه کند که PB 18 e-tron نام دارد.

در طراحی این خودرو از خودروی مسابقه‌ای لمان آئودی یعنی مدل R18 e-tron الهام گرفته شده است.طبق اعلام رسمی این شرکت، حروف لاتین نام این خودرو از رویداد پبل بیچ گرفته شده و بخش عددی نیز نمایانگر سال معرفی آن یعنی 2018 میلادی است. باید اعتراف کرد که نام‌گذاری خودرو بسیار محافظه‌کارانه بوده و هیجان خاصی منتقل نمی‌کند، اما خبر خوب این است که در مورد خودروی موردبحث نکات جالبی وجود دارد.

آئودی اعلام کرده که در طراحی این خودرو از خودروی مسابقه‌ای لمان یعنی مدل R18 e-tron الهام گرفته است. با توجه به این‌که در مورد یک سوپراسپرت برقی صحبت می‌کنیم، مشخصات فنی آن می‌تواند برای علاقمندان بسیار جالب باشد اما متاسفانه فعلاً در مورد این خودرو اطلاعات خاصی منتشر نشده و حتی تصویر انتشاریافته نیز بیشتر بخش‌های بدنه آن را از نظرها پنهان کرده است. به نظر باید تا روز23 آگوست و رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه پبل بیچ منتظر بمانیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motortrend.com

دیدگاه کاربران