• ثبت نام خودروهاي برقي وارداتي

عرضه خودروهای برقی تا چند روز آینده

شرایط فروش و ثبت نام خودرو برقی وارداتی در 1403

8 اردیبهشت 1403 10:12

عرضه خودروهای برقی تا چند روز آینده

اردیبهشت 1403: مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام کرد تاکنون از 30 هزار نفر که در سامانه بودند، 15 هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند. در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از 12 تا 13 هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

وی افزود واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

آقای ضیغمی تاکید کرد در حال حاضر نزدیک به 5500 خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

راه اندازی سامانه فروش خودروهای برقی

فروردین 1403: مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، ضمن اشاره به ادامه عرضه خودروهای وارداتی در بهار 1403 گفت: در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه‌ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته‌ایم و در اردیبهشت 1403 برای اولین‌بار، فروش این دسته از خودروها را آغاز می‌کنیم که شرایط خرید به مراتب راحت‌تری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند.

ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال 1402 تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده‌اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده‌ایم. به گفته او، این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده‌اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم.


اخبار واردات خودرو به ایران

آخرین و جدیدترین اخبار واردات خودرو به کشور، شرایط واردات خودروهای سواری به ایران و عوارض واردات خودرو در سال جدید، جدیدترین خبرها درباره ثبت نام ماشین وارداتی و همچنین جزییات طرح واردات خودروهای کارکرده را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:

تعرفه جدید واردات خودرو
آمار واردات خودرو به ایران
شرایط واردات خودرو دست دوم
. ثبت نام خودرو وارداتی جانبازان
ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو وارداتی

دیدگاه کاربران
سعید نعیما 1403/2/1
ثبت نام خودروهای وارداتی در سال 403 چه وقت انجام میشه
پاسخ
0
0
0
سعید نعیما 1403/2/1
ثبت نام جدید کی شروع میشه
پاسخ
0
0
0