با همکاری جگوار لندرور

افتتاح مرکز 007Elements در اتریش

16 مرداد 1397 17:00

007Elements، به‌عنوان جدیدترین مرکز جیمز باند ماه گذشته در قله Gaislachkogl واقع در نزدیکی شهر سولدن اتریش، افتتاح شد. این مرکز سینمایی به‌صورت رسمی توسط نائومی هریس، بازیگر نقش مانی پنی در دو فیلم Spectre و Skyfall افتتاح شده است. چند دستگاه خودرو جگوار لندرور، از جمله دو مدلی که در فیلم Spectre ایفای نقش کرده بودند هم در این مرکز حضور دارند.

007Elementsبا بازدید از این مرکز، می‌توانید سفری به دنیای فیلم Spectre جیمز باند داشته باشید و علاوه بر آن، دو مدل لندرور دیفندر و رنجرور اسپرت SVR اورجینال فیلم را از نزدیک ببینید. در ارتفاع 3 هزار متر بالای دریا، بلندترین مرکز تفریحی سینمایی دنیاست و بازدیدکنندگان می‌توانند از 9 گالری مختلف آن در کنار یک پلازای بسیار جذاب با چشم‌انداز مناظر آلپ لذت ببرند. این مناظر و مکان‌های دیدنی در کنار موسیقی‌هایی که داخل گالری‌ها پخش می‌شود، بازدیدکننده‌ها را به معنای واقعی کلمه به دنیای 007 برده و آن‌ها را به بهترین شکل، با فضای فیلم‌های جیمز باند آشنا می‌کنند. کار ساخت این مرکز 1300 متر مربعی از ماه مه سال 2017 آغاز و تقریباً بعد از یک سال به اتمام رسید. در 007 Elements همچنین به کمک تکنولوژی‌هایی که توسط جگوار لندرور در اختیار این مرکز قرار گرفته، بازدیدکننده‌ها می‌توانند نحوه فیلم‌برداری صحنه‌های اکشن فیلم Spectre در شهر سولدن را تماشا کنند.

بازدیدکنندگان این مرکز شانس دیدن مدل‌های اورجینال لندرور دیفندر و رنجرور اسپرت SVR که در فیلم Spectre بازی کرده بودند را خواهند داشت. لندرور دیفندر مذکور درست در نوک قله واقع شده و نمایی بسیار زیبا در این منطقه کوهستانی برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است.

در این مرکز، همچنین 4 ساعت مچی ساخت امگای متعلق به جیمز باند هم حضور دارند که شامل ساعت Seamaster 300 فیلم Spectre، ساعت لیزری فیلم GoldenEye، ساعت Seamaster Quartz فیلم Tommorow Never Dies و همچنین ساعت پایتون فیلم The World Is Not Enough می‌شوند. علاوه بر یونیفرم‌های زیبای طراحی شده توسط Bogner برای تیم 007Elements، چندین لباس اسکی Bogner متعلق به جیمز باند هم در معرض نمایش عموم گذاشته شده‌اند.

جگوار لندرور همچنین از این فرصت برای نمایش آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی خود از جمله سیستم‌های هوش مصنوعی و همچنین، مدل تمام الکتریکی جدید I-Pace نهایت استفاده کرده است.

دسترسی به 007 Elements از طریق تله کابین Gaislachkoglbahn Gondola امکان‌پذیر است. این مرکز هر روز از ساعت 9 صبح تا 15.30 بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. قیمت بلیت بازدید از کل مجموعه 22 یورو برای بزرگ‌سالان و 12 یورو برای کودکان تعیین شده است.

دیدگاه کاربران