همکاری مجدد بعد از 15 سال

انتخاب تیری هانری به‌عنوان سفیر برند رنو

17 مرداد 1397 17:00

تیری هانری، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال قرار شده به‌عنوان سفیر برند رنو با این خودروساز فرانسوی همکاری کند. به‌عنوان بخشی از این قرارداد همکاری، مجموعه‌ای از تبلیغات تلویزیونی با بازی وی در طول فصل 2018/2019 لیگ برتر انگلیس پخش خواهد شد.

تیری هانری قرار است نقش اصلی مجموعه‌ای از تبلیغات تلویزیونی رنو در طول فصل 2018/2019 لیگ برتر جزیره باشد.رنو و تیری هانری قبلاً هم سابقه همکاری با هم داشته‌اند. به‌عنوان‌مثال در سال 2002، زمانی که وی در آرسنال بازی می‌کرد، در سری تبلیغات ‘Va Va Voom’ رنو ایفای نقش کرده بود. دو سال بعد، عبارت Va Va Voom به‌صورت رسمی به دیکشنری انگلیسی آکسفورد اضافه شد.

اکنون، دو طرف روی یک سری تبلیغات جدید با هشتگ #withyoualltheway (تمام راه با تو) همکاری خواهند کرد. در این سری تبلیغات طرفداران واقعی لیگ برتر انگلیس و خودروهایی مانند کلیو، کپچر و نسل جدید مگان آر اس هم حضور دارند.

هانری دراین‌باره گفته: «از این دوباره شانس همکاری با رنو را بعدازاین همه سال دارم بسیار خوشحال هستم. به‌عنوان کسی که سال‌ها در استادیوم‌های مختلف فوتبال بازی کرده‌ام، به‌خوبی می‌دانم که هواداران فوتبال چه علاقه‌ای به ورزش موردعلاقه‌شان دارند. من بسیار مشتاق هستم تا به رنو کمک کنم از این علاقه زیاد مردم به فوتبال، بتواند به نفع خود استفاده کند. به یاد گذشته، باید دوباره Va Va Voom را به فوتبال بریتانیا تزریق کنیم.»

درعین‌حال، وینسنت تورت، مدیرعامل رنو بریتانیا در این مورد گفته: «ما از این که بار دیگر می‌توانیم با تیری هانری همکاری کنیم بسیار خوشحال هستیم. او قرار است نقش اصلی مجموعه‌ای از تبلیغات تلویزیونی ما باشد که از شبکه Sky Sports پخش خواهد شد. ما این تابستان جام جهانی فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم که به همه بار دیگر ثابت کرد فوتبال چقدر قدرت برای به وجد آوردن مردم دارد. این علاقه زیاد مردم به فوتبال و شعار رنو مبنی بر «شور و اشتیاق زندگی» ارتباطی بسیار قوی با هم دارند.»

تیری هانری در طول دوران حرفه‌ای 20 ساله خود، 800 بازی برای باشگاه‌هایی مانند موناکو، یوونتوس، آرسنال، بارسلونا و نیویورک ردبولز انجام داد. البته هنوز هم همه از او به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش در آرسنال که در 376 بازی 228 گل زد یاد می‌کنند.

دیدگاه کاربران