جایزه سه میلیارد تومانی برای یابنده

سرقت مرسدس بنز 300SL گالوینگ

29 مرداد 1397 15:00

یک دستگاه مرسدس‌بنز 300SL مدل 1955 بسیار کم‌یاب از مقابل هتلی نزدیکی پیست نوربورگ‌رینگ به سرقت رفته است. نشریه ساندی تایمز در گزارش خود دراین‌باره گفته که این کوپه نمادین آلمانی بین ساعت 1.30 بامداد تا 10 صبح روز 11 آگوست از مقابل هتل دورینت دزدیده شده است. مالک خودرو گفته که به دلیل پر بودن ظرفیت پارکینگ هتل گالوینگ خود را مقابل هتل و کنار خیابان پارک کرده بود.

این خودرو ملقب به «خلاف‌کار کالیفرنیایی»، یکی از تنها 30 گالوینگ اتاق فولادی محسوب می‌شود که به پیشرانه قدرتمند NSL مجهز شده است.این خودرو با شماره شاسی 198040 5500434 برای شرکت در گرندپری Old Timer که در جهنم سبز برگزار خواهد شد به این منطقه آمده بود. جالب است بدانید این 300SL یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین 300SL گالوینگ‌های دنیا هم هست.

برای افزایش فضای سر، بخش‌هایی از سقف آن بریده شده است. از دیگر موارد قابل‌توجه این خودرو می‌توان به چراغ‌های مه‌شکن زرد، سپرهای سفارشی و روکش چرم شترمرغ داخل کابین اشاره کرد.

این خودرو ملقب به «خلاف‌کار کالیفرنیایی»، یکی از تنها 30 گالوینگ اتاق فولادی محسوب می‌شود که به پیشرانه قدرتمند NSL مجهز شده است. طبق ادعای کارشناسان بازار، وضعیت آن در جامعه خودروهای کلاسیک به‌گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند آن را در بازار آزاد بفروشد. به‌احتمال‌زیاد، سارق این خودرو را اوراق کرده و قطعات آن را خواهد فروخت.

در پاسخ به پست فیسبوک در مورد اعلام خبر سرقت خودرو، علاقه‌مندان خودروهای کلاسیک در سراسر جهان در حال به اشتراک‌گذاری تصاویر و اطلاعاتی هستند که به پیدا کردن آن می‌تواند کمک کند.

مالک خودرو 250 هزار یورو برای کسی که بتواند خودرو را پیدا کند جایزه تعیین کرده است. ارزش این خودرو در حال حاضر حدوداً 2 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

دیدگاه کاربران