اسپرت تر و قوی‌تر از همیشه

انتشار تصاویر جاسوسی کیا سراتو GT مدل 2020

31 مرداد 1397 21:00

دریک تای، مدیر محصول کیا سراتو قبلاً در صحبت‌های خود قول یک نسخه هیجان‌انگیزتر از آن را داده بود. اکنون با نگاهی به این تصاویر جاسوسی جدید منتشر شده، شما می‌توانید آن را ببینید.

تغییرات طراحی نه‌چندان زیاد ظاهری اسپرت‌تر به آن بخشیده علاوه‌براین کیا آن را به پیشرانه قوی 1.6 لیتری مجهز کرده است.نمونه تستی کیا سراتو GT مدل 2020 که کاورهای بسیاری روی خود دارد، ظاهری بسیار اسپرت‌تر در مقایسه با مدل پایه خود خواهد داشت. درحالی‌که این کاورها بخش‌های زیادی از تغییرات طراحی بدنه خودرو را پوشانده است، عکاسی که این تصاویر را گرفته می‌گوید این خودرو طراحی بخش جلوی جدیدی با یک جلوپنجره متفاوت و دریچه‌های ورودی هوای بزرگ دارد. این تغییرات طراحی در عقب خودرو هم ادامه پیدا کرده و شاهد یک سپر عقب متفاوت و دو سراگزوز هستیم.

درحالی‌که این تغییرات طراحی خیلی اساسی به نظر نمی‌رسند، کیا سراتو GT مدل 2020 قرار است به یک پیشرانه قوی‌تر مجهز شود. هنوز چیزی رسمی نیست، ولی به‌احتمال‌زیاد شاهد استفاده پیشرانه 1.6 لیتری توربو 4 سیلندر هیوندای النترا اسپرت در این خودرو خواهیم بود. این پیشرانه 201 اسب‌بخار قدرت و 264 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

اگر این اتفاق بیفتد، سراتو GT جدید تقریباً 54 اسب‌بخار قدرت و 85 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری خواهد داشت. این پیشرفت بزرگی در مقایسه با مدل پایه محسوب می‌شود که پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندرش 147 اسب‌بخار قدرت و 178 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

ازآنجایی‌که مدل GT به‌احتمال‌زیاد قوی‌ترین مدل خانواده سراتو خواهد بود، ما انتظار داریم شرکت کیا آن را مجهز به سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، صفحه‌نمایش 8 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی و بسیاری از سیستم‌های کمکی رانندگی روانه بازار کند. گفته می‌شود کابین کیا سراتو GT مدل 2020 هم برخی تغییرات طراحی قرار است داشته باشد. البته هنوز چیزی در این مورد رسمی نشده است.

فروش مدل استاندارد سراتو تا اواخر سال جاری میلادی آغاز نخواهد شد و به‌احتمال‌زیاد تا قبل از سال 2019 شاهد رونمایی رسمی آن نخواهیم بود.

دیدگاه کاربران