قوی‌تر و مجهزتر از صحرا

رونمایی از نسخه ویژه جدید جیپ رانگلر 2018

9 شهریور 1397 10:00

شرکت جیپ از نسخه ویژه مواب رانگلر 2018 رونمایی کرده است. این نسخه که درواقع مدل قدرتمند و مجهز جیپ رانگلر صحرا به‌حساب می‌آید، از امکانات زیادی برای ارتقای توانایی‌های آفرود خودرو بهره برده است.

این مدل ویژه جیپ رانگلر باقیمتی تقریباً 11 هزار دلار گران‌تر از رانگلر صحرا، امکانات و تجهیزات بسیار زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.این نسخه ویژه که به رینگ‌های 17 اینچ آلومینیومی و تایرهای 32 اینچی مجهز شده، در مقایسه با مدل صحرا به لطف کاپوت Rubicon با گرافیک Moab، رکاب ویژه آفرود و سپرهای فولادی ظاهر بسیار قدرتمندتری دارد.

از دیگر تجهیزات استاندارد آن می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب LED، تزئینات مشکی براق اطراف چراغ‌های جلو، قلاب روی سپر و سقف فلزی هم‌رنگ بدنه اشاره کرد. البته شرکت دو مدل سقف Dual Top Group یا Sky One-Touch را هم به‌عنوان آپشن ارائه کرده است. بدون هزینه‌ای اضافی، خریداران می‌توانند رکاب مدل صحرا را برای این خودرو سفارش دهند. این مدل در 9 رنگ بدنه مختلف به فروش می‌رسد.

داخل کابین، رانگلر 2018 نسخه Moab به مواردی مانند روکش چرم صندلی‌ها و داشبورد با دوخت متضاد و انواع سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی مانند مانیتور نقاط کور، سیستم کمکی پارک ParkSense، دوربین دید عقب ParkView و چندین مورد دیگر مجهز شده است.

در لیست تجهیزات استاندارد این مدل در ادامه به مواردی مانند سیستم 4WD دائمی Selec-Trac با جعبه‌دنده کمکی دو سرعته، دیفرانسیل عقب لغزش محدود Trac-Lok، صفحه‌نمایش 8.4 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect با ناوبری، سیستم صوتی آلپاین با 9 بلندگو و کف‌پوش‌های چهارفصل برمی‌خوریم.

اگر می‌خواهید رانگلر نسخه مواب شما مجهزتر از این‌ها باشد، شرکت یک پکیج هوای سرد ارائه کرده که مواردی مانند صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده، استارت از راه دور، بکسل تریلر و سیستم مدیریت قسمت بار Trail Rail را به خودرو اضافه می‌کند.

قیمت این مدل هنوز اعلام نشده، ولی یک راهنمای خرید که اوایل ماه جاری میلادی از این مدل منتشر شده بود نشان می‌داد که قیمت این خودرو تقریباً 10 هزار و 905 دلار گران‌تر از مدل پایه رانگلر صحرا 2018 و برابر با 51 هزار و 200 دلار است. ازآنجایی‌که رانگلر Moab Edition درواقع یک رانگلر صحرا قوی‌تر و مجهزتر است، خودرو از همان پیشرانه 6 سیلندر خورجینی 3.6 لیتری با 285 اسب‌بخار قدرت و 352 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و به یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک مجهز است.

دیدگاه کاربران
نویدو 1397/6/9
یکی از ماشین هایی که واقعا جاش ایران خالیه!
پاسخ
0
0
1