وقتی جنرال‌موتورز از بولت مشتق می‌گیرد

بائوجون E200؛ برقی چینی-آمریکایی

16 شهریور 1397 12:00

با استانداردهای آمریکایی شورولت بولت خودرویی بسیار کوچک است. اما اگر جنرال‌موتورز بازار هدف خود را عوض کند هنوز می‌تواند خودرویی کوچک‌تر هم عرضه کند. مدل E200 خودرویی برقی است که در همکاری جنرال‌موتورز با شرکت‌های سایک و وولینگ در چین و تحت برند بائوجون به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که ابعاد E200 تقریباً نصف شورولت بولت باشد.پس از عرضه مدل E100 توسط این اتحاد آمریکایی-چینی حال شاهد ارتقایی قابل توجه در خودروی برقی جدید برند بائوجون هستیم. مدل E100 در آخرین به‌روزرسانی خود پیمایشی 200 کیلومتری داشت این در حالی است که اولین سری از مدل E200 با یک مرتبه شارژ قادر است مصافت 270 کیلومتر را با قابلیت دستیابی به حداکثر سرعت 210 کیلومتربرساعت بپیماید. این امکان به لطف باتری‌های جدید حاصل شده که ضمن ابعاد جمع‌وجورتر قابلیت ذخیره انرژی بیشتری هم دارند. علاوه‌براین سیستم تهویه و طراحی کابین هم مجدد طراحی شده است.

ابعاد E200 هنوز دقیق اعلام نشده است، اما با توجه به مدل E100 که تنها ارتفاع بیشتری نسبت به اسمارت فورتو داشت، انتظار می‌رود که E200 تقریباً نصف شورولت بولت باشد. با وجود جثه کوچک‌تر، از مدل E100 در سال گذشته 22 هزار دستگاه در بازار چین فروخته شد، که تقریباً با آمار فروش نسخه برقی شورولت بولت در بازار آمریکا برابری می‌کند. برهمین اساس پیش‌بینی می‌شود تا از مدل E200 نیز استقبال خوبی شود.

مترجم : محمدرضا ریاضی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران