پرچم‌دار جدید شاسی‌بلندهای 4 حلقه

جزئیات قیمت‌گذاری آئودی Q8 مدل 2019

18 شهریور 1397 13:00

با نزدیک شدن به زمان ورود شاسی‌بلند پرچم‌دار جدید آئودی به بازار آمریکا، این شرکت جزئیات قیمت‌گذاری و تریم‌های آن را برای بازار این کشور اعلام کرده است.

قیمت این خودرو برای بازار آمریکا در سه تریم مختلف از 68 هزار دلار تا 77 هزار دلار متفاوت است.مشتری‌ها در آمریکا فقط یک گزینه پیشرانه در ابتدای ورود Q8 به بازار خواهند داشت. این پیشرانه که یک 3 لیتری توربو TFSI شش سیلندر خورجینی جدید با 335 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور است از یک سیستم هیبریدی ملایم هم بهره می‌برد. این پیشرانه همراه با یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک عرضه شده و خروجی‌های خود را به سیستم دو دیفرانسیل کواترو ارسال می‌کند.

آئودی می‌گوید این پیشرانه کاملاً جدید بوده و از تکنولوژی جدید توربوشارژرهای آئودی بهره می‌برد. سیستم هیبریدی ملایم خودرو از یک معماری الکتریکی 48 ولتی بهره می‌برد و شامل یک باتری 10 آمپر ساعتی است.

سیستم دو دیفرانسیل کواترو خودرو گشتاور را به نسبت 40/60 بین محورهای جلو و عقب تقسیم می‌کند. صفر تا صد رسمی اعلام شده از سوی آئودی برای این خودرو 5.6 ثانیه است.

هدف از طراحی Q8 جدید ارائه یک نسخه هیجان‌انگیزتر و قوی‌تر از Q7 در مجموعه مدل‌های آئودی بوده است. در همین راستا شاسی خودرو روی یک سیستم تعلیق هوشمند سوار شده و تعلیق بادی و سیستم تمام چرخ محرک برای آن به‌صورت آپشن ارائه شده‌اند. این موارد را به قدرت مانور بالای خودرو اضافه کنید و در نهایت یک شاسی‌بلند بسیار لوکس، اسپرت و راحت خواهید داشت.

آئودی آمریکا برای مدل سال 2019 این خودرو یک پکیج آپشن به نام Year One ارائه کرده که شامل رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی آئودی اسپرت، کیت طراحی بدنه مشکی با باربند، جلوپنجره تک فریم مشکی، سپرهای S Line، کالیپرهای ترمز قرمز رنگ و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

تمامی مدل‌های آئودی Q8 به‌صورت استاندارد به مواردی مانند چراغ‌های LED با چراغ راهنمای پویا، سیستم تهویه مطبوع اتومات سه منطقه‌ای، سانروف پانوراما، صفحه کیلومتر و پشت آمپر 12.3 اینچی دیجیتال، روکش چرم، صندلی‌های جلو گرم‌شونده با قابلیت تنظیم در 8 جهت و چند مورد دیگر مجهز هستند. سیستم MMI Touch Response هم به‌صورت استاندارد روی خودرو عرضه شده و شامل یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی در بالا برای سیستم اطلاعات سرگرمی و یک صفحه‌نمایش 8.6 اینچی در پایین برای سیستم تهویه مطبوع است.

قیمت آئودی Q8 مدل 2019 از 68 هزار و 395 دلار برای مدل پایه Premium شروع می‌شود. دو تریم دیگر شامل Premium Plus و Prestige هستند و قیمت پایه آن‌ها به ترتیب از 72 هزار و 395 دلار و 77 هزار و 545 دلار آغاز می‌شود.

دیدگاه کاربران