با کیت آیرودینامیکی ALA

شکار لامبورگینی هوراکان فیس‌لیفت

1 مهر 1397 09:00

به لطف تصاویر جاسوسی شبانه که اخیراً از یک مدل تستی منتشر شده بود، ما اطلاع داریم که لامبورگینی در حال کار روی یک مدل فیس‌لیفت هوراکان است؛ ولی این بار عکاسان جاسوسی موفق شده‌اند یک نمونه آزمایشی دیگر این مدل فیس‌لیفت را این بار در روز شکار کنند.

مدل فیس‌لیفت نیمه عمر هوراکان با برخی تغییرات ظاهری و افزایش خروجی‌های پیشرانه سال آینده قرار است رونمایی شوداین مدل فیس‌لیفت شامل دو سپر جدید است که برخی قطعات سیستم آیرودینامیک فعال روی آن دیده می‌شوند. لامبورگینی از این سیستم با نام ALA یا (Aerodinamica Lamborghini Attiva) یاد می‌کند. این کیت آیرودینامیکی درواقع یک نسخه سبک‌تر از آن چیزی خواهد بود که قبلاً روی هوراکان پرفورمانته و همچنین آونتادور SVJ دیده بودیم. یکی دیگر از موارد قابل‌توجه که نخستین بار روی پرفورمانته دیده بودیم سراگزوزهای آن است که از وسط سپر خارج می‌شوند و بخش پایینی سپر را برای نصب یک دیفیوزر بزرگ خالی می‌کنند.

همان‌گونه که در تصاویر جاسوسی قبلی دیده بودیم، کابین هوراکان فیس‌لیفت با یک سیستم اطلاعات سرگرمی پرتره مانند به‌روزرسانی خواهد شد. این سیستم ظاهراً همانی است که روی مدل تولید محدود سنتناریو نصب شده بود. سیستم مذکور شامل یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی می‌شود.

هنوز معلوم نیست لامبورگینی با پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی تنفس طبیعی هوراکان چه‌کار خواهد کرد. ازآنجایی‌که لامبورگینی قبلاً تأیید کرده که جانشین هوراکان از پیشرانه‌ای هیبریدی بهره خواهد برد، احتمال ارتقای این پیشرانه 10 سیلندر V شکل وجود دارد. مدل فعلی هوراکان 601 اسب بخار قدرت دارد، گفته می‌شود خروجی قدرت هوراکان فیس‌لیفت به 631 اسب بخار پرفورمانته نزدیک خواهد شد.

لامبورگینی هوراکان فیس‌لیفت احتمالاً سال آینده به‌عنوان مدل 2020 رونمایی می‌شود.

دیدگاه کاربران