• لامبورگيني هوراکان نسخه‌ 60 سالگي

به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس

معرفی نسخه‌های خاص از لامبورگینی هوراکان

31 فروردین 1402 08:45

شرکت لامبورگینی، شصتمین سالگرد تاسیسش را با معرفی سه دستگاه هوراکان لیمیتد ادیشن، جشن می‌گیرد. این مدل‌ها شامل هوراکان STO، هوراکان Tecnica و هوراکان EVO اسپایدر هستند، که از هرکدام تنها ۶۰ دستگاه تولید خواهد شد. هر سه خودرو در یک رویداد ویژه و اختصاصی در هفته طراحی میلان رونمایی می‌شوند و هر خودرو در دو ترکیب‌بندی مختلف موجود است.

این خودروهای ویژه براساس نسخه‌های STO، تکنیکا و اوو اسپایدر از مدل هوراکان شکل گرفته‌اند و از هرکدام تنها ۶۰ دستگاه تولید خواهد شد.نسخه سالگرد هوراکان STO، از لباس ورزشی ورزشکاران حرفه‌ای الهام گرفته است. اولین مدل، ترکیب‌هایی از رنگ آبی دارد. بدنه آن به رنگ Blu Aegeus بوده که با عناصر رنگ Blu Astraeus تزئین شده است. همچنین می‌تواند با عناصر فیبرکربنی به رنگ Blu Mira finish ترکیب شود. فضای داخلی این خودرو با آلکانترا مشکی و خاکستری پوشیده شده است، که جزئیات مشکی و دوخت‌های آبی دارند.

دومین نسخه، بدنه مشکی و خاکستری و جزئیات فیبرکربنی دارد. اما فضای داخلی آن با آلکانترا مشکی و خاکستری و همچنین چرم و دوخت‌های قرمز پوشیده شده است. هر دو مدل رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی Hek با رنگ مشکی مات دارند.

لامبورگینی هوراکان نسخه‌ 60 سالگی

دو نسخه هوراکان Tecnica از موتوراسپرت الهام گرفته‌اند و سه رنگ پرچم ایتالیا را در خود جای داده‌اند. اولین مورد، بدنه خاکستری با جزئیات مشکی و قرمز دارد. در فضای داخلی آن آلکانترا مشکی و جزئیات قرمز دیده می‌شود. دومین نسخه، بدنه سفید با خطوط سبز رنگ دارد و در فضای داخلی آن آلکانترا مشکی به کار رفته است. هر دو نسخه، رینگ‌های ۲۰ اینچی Damiso با رنگ مشکی پیانویی دارند.

نسخه سالگرد هوراکان اوو اسپایدر، بدنه‌ای آبی‌رنگ با جزئیات سفید دارد. همین ترکیب رنگی در فضای داخلی نیز دیده می‌شود. آلکانترا مشکی فضا را پوشانده و جزئیات آبی و سفید هستند. بدنه نسخه دیگر، با رنگ سبز پوشیده شده و تزئینات سفیدرنگ دارد. آلکانترا مشکی فضای داخلی آن، با رنگ‌های سفید و قرمز ترکیب شده است‌. هر دو مدل با رینگ‌های ۲۰ اینچی Damiso با رنگ مشکی پیانویی عرضه می‌شوند.

لامبورگینی هوراکان نسخه‌ 60 سالگی

برای هرکدام از این هوراکان‌ها، یک صفحه فیبرکربنی در نظر گرفته شده که شماره آن‌ها را از تعداد کلی ۶۰ دستگاه مشخص می‌کند. نشان 60th نیز روی درها نقاشی و روی صندلی‌ها دوخته شده است.

این خودروهای ویژه در تاریخ ۲۱ آوریل در Segheria میلان رونمایی خواهند شد. لامبورگینی رووئلتو نیز برای اولین بار در اروپا در این فضا حضور خواهد داشت.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران