این ابرخودرو همه را در ژنو شوکه کرد

با ابرخودروی خودران کروات بیشتر آشنا شوید

19 اسفند 1396 17:41

1888 اسب بخار نیرو 2300 نیوتن متر گشتاور صفر تا صد 1.85 ثانیه حداکثر سرعت 412 کیلومتر بر ساعت

ریماک به صورت رسمی از ابرخودروی الکتریکی جدید خود به نام C_Two رونمایی کرد و مشخصات فنی ادعا شده آن به قدری بالاست که قطعاً در وهله اول آن را باور نخواهید کرد. این خودرو طبق ادعای سازنده 1888 اسب بخار نیرو و 2300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خروجی‌های غول آسا طبق ادعای ریماک، می‌تواند خودرو را ظرف 1.85 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعتی برابر با 412 کیلومتر بر ساعت برای آن به ارمغان خواهد آورد. اگر قصد مسابقه دادن با این خودرو را نداشته باشید، با یک بار شارژ باتری‌های آن خواهید توانست طبق چرخه NEDC مسیری معادل 650 کیلومتر را طی کنید.

 

ابرخودروی خودران

 

اگر راننده‌ای آن قدر اعتماد به نفس نداشته باشد که بتواند این پرفورمنس فوق العاده بالا را مدیریت کند، می‌تواند کنترل خودرو را به خودش بسپارد. ریماک می‌گوید این ابرخودرو از قابلیت خودران سطح 4 برخوردار است، بدین معنی که کامپیوترهای آنبرد آن می‌توانند بدون نیاز به دخالت انسان، خودرو را برانند.

هیجان مسابقه

در قابلیتی که ایده آن دقیقاً از بازی‌های ویدیویی گرفته شده است، سیستم ناوبری خودرو می‌تواند پیست‌های مسابقه‌ای را روی صفحه نمایش نشان داده و به راننده اطلاعاتی در مورد محل‌های مناسب ترمزگیری و خط ایده آل مسابقه را بدهد.

طراحی فوق‌العاده جذاب


C_Two از یک طراحی بدنه بسیار پیچیده بهره می‌برد و دریچه‌های ورودی، چین‌ها و خطوط زیادی روی بدنه آن وجود دارند که توجه همه را به خودرو جلب می‌کنند. کاپوت خودرو همچنین به فلپ های فعال مجهز شده که می‌تواند آیرودینامیک خودرو را در قسمت جلو تغییر دهند. زیر آن بدنه زاویه دار، یک مونوکوک فیبر کربنی و یک ساب فریم کربنی وجود دارند.

 

 

کابین آینده‌نگرانه

برای خودرویی با چنین پرفورمنس فوق العاده، کابین خودرو کاملاً آینده نگرانه است. یک صفحه نمایش بزرگ دیجیتال درست در مقابل راننده قرار دارد و یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی روی کنسول مرکزی نصب شده است. صفحه نمایش‌های کوچک دیگری هم در کابین وجود دارند که برای کنترل مواردی مانند سیستم تهویه مطبوع از آن‌ها استفاده می‌شود. تریم های فیبر کربن و چرم جیر را تقریباً در همه جای کابین می‌توانید بیابید.

ثبت سفارش آن آغاز شده است

ریماک در حال حاضر روی وب سایت خود، سفارشات مشتریان را برای این ابرخودرو ثبت می‌کند. کمپانی قصد دارد 150 دستگاه از مدل C_Two بسازد و تحویل نخستین نمونه‌ها در سال 2020 انجام خواهد شد. هنوز اشاره‌ای به قیمت این خودرو نشده، البته باید انتظار قیمتی هم سطح با پرفورمنس بی نظیر آن هم داشته باشید.

دیدگاه کاربران