تغییرات حداقلی در مقایسه با مدل فعلی

تصاویر جاسوسی فیس‌لیفت آئودی R8 اسپایدر

2 مهر 1397 11:30

اسپایدر اینجا، اسپایدر آنجا، اسپایدر همه‌جا! همین چند ساعت پیش بود که مطلبی در ارتباط با تصاویر جاسوسی لامبورگینی هوراکان اسپایدر منتشر کردیم و اکنون، تصاویری از آئودی R8 V10 اسپایدر به دست ما رسیده است. همان‌طور که می‌دانید آئودی مالک لامبورگینی بوده و انتشار تصاویر جاسوسی این دو مدل به فاصله نزدیک نباید ما را متعجب کند، ولی نکته جالب اینجاست که هر دو مدل در خیابان‌های آلمان شکار عکاسان جاسوسی شده‌اند.

در مدل فیس‌لیفت آئودی R8 اسپایدر بیشترین تغییرات در بخش عقب اعمال شده و در جلو، شرکت فقط به یک سپر جدید بسنده کرده است.این خودرو که پوشش استتاری نسبتاً زیادی روی خود ندارد، سقف پارچه‌ای قهوه‌ای رنگی داشته و روی رینگ‌های 20 اینچی با تایرهای پیرلی سوار شده است. یکی از بخش‌هایی که بسیار جلب‌توجه می‌کند قسمت عقب خودرو بوده که جایگزینی سراگزوزهای زاویه‌دار مدل فعلی با نمونه‌های بزرگ دایره‌ای شکل و همچنین دیفیوزر بزرگ با بالچه‌های عمودی بیشتر جلوه خاصی به خودرو بخشیده است.

دریچه‌های ورودی هوایی که در R8 فعلی فقط زیر چراغ‌های عقب قرار دارند، در مدل فیس لیفت کل عرض بخش عقب را گرفته‌اند. این می‌تواند بدین معنی باشد که پیشرانه V10 این خودرو به دلیل افزایش قدرت نیاز به خنک‌سازی بیشتری دارد. پیشرانه تنفس طبیعی 5.2 لیتری خودرو 602 اسب‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور در مدل پلاس دارد، ولی حتماً می‌دانید که پیشرانه FSI قبلاً در هوراکان پرفورمانته ثابت کرده که می‌تواند 630 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

در جلو، سپر تغییراتی داشته و شکل دریچه‌های ورودی عوض شده است. در گوشه‌های سپر، دریچه‌های مثلثی ریزی دیده می‌شوند که ظاهراً فقط جنبه تزئینی دارند.

مدل فیس‌لیفت R8 در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی نخواهد شد. ولی قطعاً تا زمان رونمایی رسمی آن خیلی باقی نمانده، منتظر آئودی R8 فیس لیفت باشید.

دیدگاه کاربران