ساز و کار جدید آئودی برای بازار آمریکا

رزرو آئودی E-Tron برای آمریکایی‌ها

6 مهر 1397 14:00

اولین شاسی‌بلند برقی آئودی قرار است با شیوه‌ای جدید در بهترین بازار خود آمریکا به فروش برسد. هیچ‌یک از نمایندگی‌ها حتی یک نمونه از آن را نیز ندارند.

آئودی به هیچ‌ یک از 303 شعبه نمایندگی خود در آمریکا خودرویی به‌عنوان نمونه نمی‌دهد و مشتریان با پرداخت 1000 دلار خودرو را رزرو خواهند کرد.بعد از رونمایی کراس‌اور E-Tron شور و هیجان خاصی دنیای قدبلندهای اسپرت و آینده‌نگر را فرا گرفت. اکنون که وقت فروش و پیش‌فروش آن فرا رسیده، آئودی می‌گوید به هیچ‌ یک از 303 شعبه نمایندگی خود در آمریکا خودرویی به‌عنوان نمونه نمی‌دهد.

مدیر اجرایی آئودی در آمریکا می‌گوید دنیای زیبایی خواهد شد اگر شما برای خرید خودرو به نمایندگی مراجعه کنید و پولی بابت خرید خودروی خود پرداخت نکنید. در واقع آئودی قصد دارد از روش رزرو برای جذب مشتریان خود استفاده کند. به این صورت که مشتریان با پرداخت 1000 دلار پیش‌پرداخت قابل بازگشت جایی برای خود در صف خریداران ایجاد می‌کنند. عرضه و تولید محدود شاسی‌بلند E-Tron باعث شده گاهی مشتریانش برای دست‌یابی به آن تا یک سال هم صبر کنند.

خودروی فوق به لطف حضور پکیج باتری‌های 95 کیلووات ساعتی می‌تواند صفر تا صد را در 5.5 ثانیه طی کند و سپس به سرعت نهایی 200 کیلومتربرساعت برسد. گفته می‌شود این آلمانی با یک بار شاژر می‌تواند تا 402 کیلومتر پیمایش کند. این خودرو با طول، عرض و ارتفاع 4900، 1930 و 1666 میلی‌متری کراس‌اوری سایز متوسط خواهد بود. قیمت نسخه پایه 74 هزار و 800 دلار و قیمت نمونه نهایی آن 86 هزار و 700 دلار است.

دیدگاه کاربران