از سدان ها تا شاسی بلندها، تمامی مدل‌های آتی هیوندای از عناصر طراحی این کانسپت زیبا بهره مند خواهند شد

کانسپت Le Fil Rouge پنجره‌ای به زبان طراحی آینده هیوندای است

21 اسفند 1396 15:30

طی سال‌های اخیر طراحی مدل‌های هیوندای بسیار زیباتر شده و به نظر می‌رسد دپارتمان طراحی این کمپانی قصد دارد در آینده اوضاع را بسیار بهتر هم بکند. این کانسپت که در نمایشگاه ژنو رونمایی شده، Le Fil Rouge نام دارد و اشاره‌ای است به به یک زبان طراحی جدید به نام "اسپرت احساسی" که در واقع، تفسیر مدرنی از کانسپت هیوندای کوپه مدل 1974 است.

زیباترین هیوندای تاریخ؟

نهایتاً تمامی مدل‌های تولیدی هیوندای در راستای همین مسیر طراحی جدید حرکت خواهند کرد و تمامی خودروها، از سدان ها گرفته تا شاسی بلندهای هیوندای با توجه به این زبان طراحی جدید کمپانی طراحی خواهند شد. خود کانسپت یک سدان زیبا با سقفی شیب دار است و قطعاً، حداقل در آینده‌ای نزدیک این مدل وارد خط تولید نخواهد شد. Le Fil Rouge بدون شک یکی از زیباترین خودروهایی است که تاکنون نشان هیوندای روی آن بوده و ما از همین الان می‌توانیم یک مدل جنسیس مشتق شده از این کانسپت را تصور کنیم.

آینده را داخل Le Fil Rouge ببینید

Le Fil Rouge بدون شک یکی از زیباترین خودروهایی است که نشان هیوندای را روی خود داشته است

کابین این خودرو همان طور که از یک کانسپت انتظار دارید، کاملاً آینده نگرانه است و کنسول مرکزی آن از جلو تا عقب کشیده شده است. طراحان هیوندای این خودرو را به عنوان یک مدل 4 سرنشین با یک صفحه نمایش بزرگ پانوراما که کل عرض داشبورد را اشغال کرده طراحی کرده‌اند. استفاده از درب‌های خودکشی در این خودرو، زیبایی‌های Le Fil Rouge را بیشتر کرده و داخل کابین تزئینات چوبی به میزان قابل توجهی استفاده شده است.

کابینی جادار و سرزنده

به لطف افزایش طول بین دومحور، فضای پای سرنشین‌های جلو و عقب بسیار خوب است و در عین حال، سقف شیشه‌ای خودرو فضای کابین را بسیار شاداب‌تر می‌کند و آن را جادارتر هم نشان می‌دهد. Le Fil Rouge برخلاف بسیاری از کانسپت هایی که این روزها رونمایی می‌شوند هنوز فرمان و پدال دارد و در واقع هدف هیوندای از طراحی آن ارائه پیش نمایشی از زبان طراحی بعدی خود بوده است و کمپانی نمی‌خواسته روی تکنولوژی خودران خود تاکیدی بکند. دو سرنشین ردیف عقب صفحات نمایش خاص خود را دارند که در پشت سری صندلی‌های جلو نصب شده‌اند.

هیوندای هنوز چیزی در مورد این که چه زمانی این زبان طراحی جدید را در مدل‌های تولیدی خواهیم دید نگفته است، هرچند ما امیدواریم این اتفاق خیلی زودتر بیفتد.

 

 

دیدگاه کاربران