تغییرات جژئی برای مدل 2019

انتشار تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت رنو توئینگو

13 مهر 1397 17:23

این تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که این هاچ‌بک کوچک فرانسوی فیس‌لیفت شده است.

می‌توان انتظار داشت در رنو توئینگو فیس‌لیفت مدل 2019، شاهد تغییراتی جزئی در سپرها و چراغ‌های جلو و عقب باشیم.این روزها رنو با نمایش نسخه فیس‌لیفت از کجار و مدل مفهومی آینده‌نگرانه EZ آلتیمو در نمایشگاه خودروی پاریس، نظر بسیاری را به سمت خودش جلب کرده است. برخی افراد امیدوار بودند که در غرفه رنو در این نمایشگاه با نسل پنجم رنو کلیو و یا با نسخه فیس‌لیفت از رنو توئینگو ملاقات کنند، اما متاسفانه خبری از این دو هاچ‌بک فرانسوی در نمایشگاه خودروی پاریس نیست.

رنو اعلام کرده است که نسل پنجم کلیو اوایل سال آینده معرفی خواهد شد، اما هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی از رنو توئینگو فیس‌لیفت اعلام نشده است.

اخیراً تصاویری جاسوسی از توئینگو فیس‌لیفت منتشر شده است. پوشش زیاد در قسمت جلو و عقب می‌تواند نشانی از تغییرات عمده در این بخش‌ها باشد، اما احتمالاً رنو تغییرات خاصی بر روی این هاچ‌بک کوچک اعمال نکرده است. می‌توان انتظار داشت در رنو توئینگو فیس‌لیفت مدل 2019، شاهد تغییراتی جزئی در سپرها و چراغ‌های جلو و عقب باشیم.

تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد تغییرات احتمالی پیشرانه این خودرو منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود این هاچ‌بک دیفرانسیل عقب رنو با پیشرانه‌های 1.0 لیتری تنفس طبیعی و 0.9 لیتری توربو عرضه شود که هر دو 3 سیلندر هستند.

از رقبای این هاچ‌بک موتور عقب می توان به خودروهای زیر اشاره کرد:

  • تویوتا آیگو (Aygo)
  • پژو 108
  • سیتروئن C1
  • هیوندای آی 10
  • فولکس‌واگن آپ

بد نیست بدانید که در حال حاضر، رنو نسخه‌ای ویژه از این خودرو با نام توئینگو GT را به فروش می‌رساند که می‌تواند 110 اسب‌بخار قدرت تولید کند. با در نظر گرفتن وزن بسیار کم این خودرو، چنین قدرتی این هاچ‌بک کوچک را به خودرویی سریع تبدیل خواهد کرد.

مترجم : بهنام اصغریان

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران