سدانی جدید برای 2020

انتشار تصاویر جاسوسی کادیلاک CT4

15 مهر 1397 16:17

به لطف اولین تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودروی سدانی که قرار است کادیلاک CT4 نام بگیرد، اکنون فرصت آشنایی بیشتر با این مدل در حال تست و بررسی به دست آمده است. با توجه به این‌که مدل سدان ATS به‌زودی بازنشسته خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود که CT4 جای آن را در میان خودروهای جنرال‌موتورز اشغال کند.

انتظار می‌رود این خودروی سدان در حوالی سال 2020 به بازار بیاید.هرچند پوشش استتاری کاملی که روی بدنه این خودروی آزمایشی قرار گرفته، مانع از نمایش جزئیات طراحی CT4 شده است اما با مقایسه تقریبی فرم ظاهری با بدنه مدل بزرگتر CT5 (که آن هم در حال گذراندن آزمایش‌های پیش از تولید است) می‌توان دریافت که بدنه CT4 کمتر عضلانی بوده اما از خطوط کلی طراحی مشابه با برادر بزرگتر خود بهره می‌برد.

روی بدنه CT4 حسگرهای زیادی نصب شده تا عملکرد خود را رصد کنند که می‌توان به حسگرهای موجود روی جلوپنجره و یا سقف اشاره کرد. اگر با دقت بیشتری به این خودرو نظاره کنیم، می‌توان از زیر پوشش‌های استتاری طرح آبشارگونه چراغ‌های جلوی کادیلاک را تشخیص داد که به مشخصه طراحی خودروهای این برند تبدیل شده‌اند. در نمای عقب نیز فرم مستطیلی چراغ‌های عقب تاحدی قابل شناسایی است.

تا این لحظه اطلاعات بسیار جزئی درباره مشخصات فنی CT4 منتشر شده است. برای مثال می‌توان به سیستم نیمه خودران سوپرکروز اشاره کرد که کادیلاک وعده داده تا سال 2020 روی تمام مدل‌های ساخت این شرکت نصب شود که امکان رانندگی بدون دخالت دست‌های راننده را فراهم می‌کند. نصب چنین سیستمی در این خودروی سدان که راندن روزمره آن را بسیار آسان‌تر می‌سازد، می‌تواند یکی از برگ‌های برنده آن در میان سایر رقبا باشد.

به تازگی کادیلاک در جریان ملاقاتی با نمایندگان فروش خود، مدل‌های CT4، CT5، XT6 و نسل جدید اسکالاد را به نمایش درآورده و شنیده شده که نمایندگان به عنوان افرادی که به طور مستقیم با خریداران در ارتباط هستند از این محصولات جدید رضایت کامل داشته‌اند. یکی از شاهدان بعداً اظهار داشته که این یکی از بهترین نمایش‌های شرکت کادیلاک در طول 25 سال گذشته بوده است.

قرار است که هردو مدل CT4 و CT5 در تاسیسات جنرال‌موتورز واقع در ایالت میشیگان به تولید برسند. شرکت سازنده 175 میلیون دلار برای نوسازی تجهیزات این کارخانه هزینه کرده است تا بتواند این دو سدان جدید را تولید کند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کار تولید مدل CT5 از سال 2019 و کمی قبل از شروع ساخت مدل CT4 آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران