اثری از ناشناخته‌ترین تیونر آلمان

نگاهی به مرسدس-آام‌گ GT S فوستلا

17 مهر 1397 17:09

اوایل سال جاری، شرکت تیونر فوستلا پکیجی ویژه برای مرسدس-آام‌گ GT S ارائه کرده بود که خروجی‌های خودرو را به 604 اسب‌بخار قدرت و 768 نیوتن‌متر گشتاور افزایش می‌داد.

فوستلا موفق شده خروجی‌های این خودرو را از 503 اسب‌بخار قدرت مدل استاندارد به 641 اسب‌بخار برساند.اکنون، آن‌ها یک پکیج دیگر برای این خودرو طراحی کرده‌اند که خروجی‌های پیشرانه آن را بسیار بیشتر کرده است. این پکیج Level 2 نام داشته و شامل تیونینگ ویژه ECU، بخش جلویی لوله اگزوز ساخت PP-Performance و فیلتر هوای اسپرت BMC می‌شود که نتیجه خروجی‌هایی برابر با 641 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور است.

متاسفانه، این شرکت تیونر که در شهر هانوفر آلمان فعالیت می‌کند اعلام نکرده که با این پکیج شتاب صفر تا صد خودرو چقدر است، ولی ازآنجایی‌که مدل استوک آن با پیشرانه هشت سیلندر خورجینی 503 اسب‌بخاری خود صفر تا صدی 3.8 ثانیه‌ای دارد، صفر تا صد مرسدس-آام‌گ GT S فوستلا به‌احتمال‌زیاد نزدیک 3 ثانیه خواهد بود.

برای طراحی ظاهری، این شرکت از یک کیت بدنه آیرودینامیکی که با همکاری Prior Design ساخته شده، استفاده کرده است. از دیگر موارد قابل‌توجه این خودرو می‌توان به روکش وینیل بدنه سبز رنگ، کمک‌فنرهای کویل اور KW و رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی ADV.1 اشاره کرد. تیونر آلمانی فوستلا فقط 5 دستگاه مرسدس-آام‌گ GT S با این مشخصات قصد دارد بسازد و همه آن‌ها را فقط در اروپا خواهد فروخت.

دیدگاه کاربران