ظاهری کلاسیک با باطنی مدرن

بازسازی خیره‌کننده فورد موستانگ

20 مهر 1397 10:00

اهالی دنیای کلاسیک و بازسازی، شرکت Revology‌ را به‌خوبی می‌شناسند. شرکتی که پیش از این در کارنامه خود پورشه 911 کلاسیک را به فرمی عالی ثبت کرده بود. این تیم حالا سراغ موستانگ معروف 1968 رفته است. همان فست‌بک زیبایی که نمونه‌اش را در فیلم Bullitt دیده بودیم. آنچه شرکت رولوجی انجام داده،‌ احترام به سنت قدیم و بهره‌گیری از مبانی جدید بوده است.

تلاقی جذاب مدرنیته و کلاسیک، این فورد موستانگ را به نسخه‌ای خاص با قیمتی بیش از 180 هزار دلار بدل کرده است.تمام تغییراتی که در داخل کابین این خودرو صورت گرفته، همگی با دست بوده است. چرم صندلی‌های این فورد از همان جنسی است که فراری ایتالیا استفاده می‌کند. استفاده از تریم چرم و چوب گردوی روشن در سرتاسر لوازم کابین حس و حال خوب قدیمی بودن را منتقل می‌کند. از فرمان و سردنده گرفته تا رودری‌ها و حتی کف پایی.

کمتر کسی دقت کرده است که این خودرو به‌صورت کی‌لس (ورود بدون کلید) طراحی شده است. حتی استارت آن نیز با دکمه انجام می‌شود. این آیتم‌ها در کنار نمایشگر 7 اینچی تلاقی جذاب مدرنیته و کلاسیک را موجب شده است. البته شرکت می‌گوید جعبه‌دنده فورد موستانگ فوق به‌کلی تغییر کرده و حالا از نمونه 6R80‌ که یک نسخه 6 سرعته اتوماتیک برقی است، بهره می‌برد.

رولوجی برای این خودرو از پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل به قدرت 460 اسب‌بخار استفاده کرده است. قیمت این خودرو چیزی بیش از 180 هزار دلار است.

دیدگاه کاربران