خودرویی مسابقه ای با قدرتی بیش از 1000 اسب‌بخار

در انتظار هایپرکار جدید مک‌لارن

27 مهر 1397 18:42

اخبار امیدوارکننده‌ای از اسپرت‌ساز انگلستان به گوش می‌رسد. گفته می‌شود این شرکت قصد دارد بعد از مدل اسپیدتیل، ویرایشی موسوم به Ultimate Vision‌ را که پیش‌تر در بازی گرن‌‌توریسمو دیده شده بود، به تولید برساند. خودرویی که تا این لحظه کد BC03 برای آن انتخاب شده است.

احتمالًا این خودرو نسخه‌ای مسابقه‌ای خواهد بود؛ با قدرتی بیش از 1150 اسب‌بخار.اطلاعات دقیقی از این خودرو منتشر نشده است. همه منتظر هستند تا ببینند کنفرانس رسانه‌ای مسئولان مک‌لارن درباره این خودرو چه زمانی برگزار می‌شود. از گوشه و کنار خبر می‌رسد که بی‌سی-03 سوپراسپرت تمام مسابقه‌ای است به صورت تک صندلی. پیش‌تر فاش شده بود که مک‌لارن روی پیشرانه‌های توربو جدیدی کار می‌کند که با حجم 4 لیتری و آرایش 8 سیلندر Vشکل می‌توانند 1150 اسب‌بخار قدرت و 1275 نیوتن‌متر گشتاور فراهم کنند. هم‌چنین می‌دانیم که شاسی‌های جدید مک‌لارن از 1000 کیلوگرم سنگین‌تر نیستند.

با این‌که سال گذشته در همین زمان بود که ماکت یک-هشتم این خودرو با قیمت عجیب 8 هزار و 324 دلاری معرفی شد و تقریباً چهره نهایی آن با تمام جزئیات دیده شد، اما کارشناسان بر این باورند که مک‌لارن برنامه دیگری‌ برای زبان بصری این ابرخودرو دارد. از این ماکت گران‌قیمت 92 نمونه ساخته شد. بد نیست بدانید مک‌لارن آلتیمیت ویژن یکی از بهترین‌ خودروهای بازی کامپیوتری گرن‌توریسمو بود.

دیدگاه کاربران