با همان زبان طراحی سنتی پورشه

شکار 911 جدید؛ به‌زودی با مدل 2020 در خیابان‌ها

3 آبان 1397 17:00

تست‌های میدانی ویرایش 992 از پورشه‌های اسپرت سری 911 که قرار است جانشین ویرایش 911 شود، در اوج حساسیت پیگیری می‌شود.

طبق تازه‌ترین تصاویر جاسوسی 911 جدید، پورشه بازهم زبان سنتی همیشگی‌اش، یعنی چراغ‌های دایره‌ای و کاپوت شیب‌دار، را تکرار کرده‌.آزمون میدانی جدید در حالی برگزار می‌شود که باز هم انتظار می‌رود انتقادهای جهانی علیه عدم تغییر در طراحی این اسپرت مشهور تبدیل به چالشی برای آلمان‌ها شود. البته این اعتراضات چندان هم بی پایه و اساس نیست. پورشه 911 از سال 1963 که متولد شد با کمترین تغییرات در ظاهر خود روبه‌رو شده است. اگرچه این کوپه فوق اسپرت از نظر فنی کمتر رقیبی را پیش روی خود می‌بیند،‌ اما معضل طراحی تکراری تبدیل به کابوسی برای خریدارانش شده است.

در تازه‌ترین تصاویر جاسوسی از ویرایش 992 این خودرو باز هم شاهد آن هستیم که اشتوتگارتی‌ها زبان بصری سنتی یعنی چراغ‌های دایره‌ای و کاپوت شیب‌دار را تکرار کرده‌اند.

در تصاویر منتشر شده به سختی می‌توان بین ویرایش قبلی و جدید این خودروها تفاوتی قائل شد. شاید تنها تغییرات در چراغ‌های عقب باشد که بتواند به تمایز آن‌ها کمک کند. این در حالی است که همین سبک طراحی چراغ‌های عقب را نیز پیش‌تر روی نسل جدید پاناروما دیده بودیم.

تست‌های میدانی این خودرو به میانه راه آزمون سردسیری رسیده است. امید می‌رود که پورشه جدید تا پایان سال آینده میلادی به‌عنوان مدل 2020 وارد بازار شود.

دیدگاه کاربران