با حضور افتخاری تی‌ینا

گردهمایی ماکسیما سواران در تهران

5 آبان 1397 14:10

در میان محصولات مونتاژی، کمتر خودرویی وجود داشته و دارد که از سه ویژگی به‌صورت همزمان بهره ببرد؛ با کیفیت، پرقدرت و خوش‌فروش! یکی از این خودروها، ماکسیماست که پارس خودرو در دهه 80 شمسی به کمک آن توانست سهم ویژه‌ای از بازار سدان‌های سایز متوسط بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

در لیست امکانات ماکسیما، هرچند نکته خاصی وجود ندارد و حتی از رقبای کره‌ای هم‌سن و سالش، بسیار عقب‌تر است، اما سرحال بودن قلب 6 سیلندرش در کنار بازار دست‌دوم پررونق و محبوبیت بسیارش، باعث شده تا این روزها، مدل‌های 90 و 91 آن (که آخرین نسخه‌های تولیدی بودند)، با قیمت‌های غافلگیرکننده‌ای معامله شود.

روز جمعه -چهارم آبان‌ماه- فرصتی دست داد تا برخی از مالکان این ژاپنی محبوب، در پارکینگ شماره3 آبشار تهران دورهم جمع شوند. در این گردهمایی علاوه‌بر حضور مدل‌های دنده‌ای و اتومات و همچنین تعدادی مدل تیون‌شده با کیت بدنه، چندین دستگاه تی‌ینا و حتی یک دستگاه اینفینیتی i35 نیز حضور داشتند.

نکته جالب‌تر اینکه به افتخار جشن 50 هزارتایی‌شدن گروه ماکسیماسواران (در اینستاگرام)، خودروها عبارت 50K را در این پارکینگ، شکل دادند. اگر شما هم مالک این خودرو هستید، در صفحه اختصاصی نیسان ماکسیما نظرات و تجربیات خود را باما به اشتراک بگذارید.

نویسنده : مرتضی برجسته

منبع : باما

دیدگاه کاربران