تجهیز آمریکایی مدل 1949 به پیشرانه برقی

اکسیر تسلا برای مرکوری

9 آبان 1397 15:19

جدیدترین محصول شرکت آیکون الکتریک براساس یک مرکوری کوپه مدل 1949 برای حضور در سما 2018 ساخته شده است. همان‌طور که از نام این شرکت می‌توان حدس زد، این خودرو در زیر بدنه پوسیده‌اش به پیشرانه‌ای برقی مجهز است. هرچند اگر کاپوت آن را بالا بزنید با سازه یک پیشرانه V8 مواجه خواهید شد. داخل این پوسته به جای چرخ دنده‌ها و پیستون‌ها، باتری‌ها نصب شده است.

شرکت آیکون با تجهیز یک دستگاه مرکوری کوپه مدل 1949 به موتورهای برقی و باتری‌های تسلا، به آن جانی دوباره بخشیده است.موتورهای الکتریکی در موقعیت جعبه‌دنده قرار گرفته و آیکون برای نصب آن‌ها از شرکت Stealth EV کمک گرفته است. دو موتور الکتریکی نصب شده در دل این خودرو در مجموع قدرتی 400 اسب‌بخاری و گشتاوری 637 نیوتن‌متری برای آن به ارمغان آورده‌اند. برای تغذیه این دو موتور از باتری‌های 85 کیلووات ساعتی تسلا استفاده شده است.

به گفته مسئولین آیکون با یک مرتبه شارژ، این خودرو قابلیت پیمایش 240 تا 320 کیلومتری خواهد داشت همچنین برای شارژ کامل باتری‌ها 90 دقیقه زمان لازم است. دو نوع پورت برای شارژ آن در نظر گرفته شده است تا مالک آن مشکلی از این بابت نداشته باشد. علاوهبراین با نصب سیستم مدیریت شارژ از باتری‌ها محافظت می‌شود.

از دیگر تغییرات اعمال شده باید باید به سیم‌کشیهای جدید، سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب و عایق‌بندی جدید برای کاهش ورود صدا به کابین اشاره کرد.

دیدگاه کاربران