باز هم Hennessey، باز هم دوج و باز هم چلنجر SRT هلکت. مثلث ترسناکی که همیشه یکی از ترسناکترین عضلانیهای دنیا را ترسیم کردهاند.
”1035 اسببخار قدرت و چیزی معادل 1285 نیوتنمتر گشتاور برای جدیدترین محصول همکاری دوج و هنسی.“در جدیدترین همکاری هنسی و دوج روی این خودرو، جادوگری به اسم Redeye خلق شده است. این تبدیل یک خودروی اسپرت به یک هیولای واقعی. سوال این است که هنسی این بار سراغ چه دستور پختی رفته است؟
این تیونر آمریکایی ترجیح داده از پیشرانه 4.5 لیتری هشت سیلندر Vشکلی استفاده کند که توسط سیستم پرخوران سوپرشارژر تقویت شده است. شرکت برای این خودرو از مکانیزم سوپاپهایی با جریان بالا و همچنین انژکتورهای بهینهسازی شده استفاده کرده است. سوخترسانی، تزریق هوا و جرقهزنی نیز به کلی دستخوش تغییر شدهاند.
نتیجه خیرهکننده است. 1035 اسببخار قدرت و چیزی معادل 1285 نیوتنمتر گشتاور. البته این عدد روی خروجی پیشرانه (معیار روی میللنگ) اندازهگیری شده است. چراکه به گفته هنسی عددی که توسط چرخها روی دستگاه داینو به نمایش درمیآید 880 اسببخار قدرت و 1093 نیوتنمتر گشتاور است.
بد نیست بدانید نسخه استاندارد دوج چارجر هلکت فوق با پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر Vشکل میتوانست 797 اسببخار نیرو و 957 نیوتنمتر گشتاور را روی میللنگ فراهم کند. با این خروجی میتوانست صفر تا صد را در 3.4 ثانیه بپیماید و سپس به سرعت نهایی 326 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.
منبع : carscoops.com