فورد جی‌تی 2006 طلایی

جواهری برای میز کار

7 آذر 1397 11:44

با نزدیک شدن به زمان تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی حراج Sotheby یک جواهر با ارزش برای ماشین‌بازها خصوصاً طرفداران فورد جی‌تی ارائه خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود قیمت این ماکت طلایی به 40 هزار دلار هم برسد.دنیای ماکت‌های کلکسیونی طرفداران بسیاری دارد و حالا تصاحب این فورد جی‌تی طلایی می‌تواند به هر مجموعه‌ای اعتباری مضاعف ببخشد. حراج در 3 دسامبر (12 آذر) شروع می‌شود و قیمت پایه 24 هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است اما Sotheby پیش‌بینی می‌کند در نزدیکی 40 هزار دلار چکش نهایی را بزند. این در حالی است که یک فورد جی‌تی واقعی مدل 2006 با کارکردی در حدود 167 کیلومتر نزدیک به 450 هزار دلار قیمت دارد.

Ahee Jewelers در میشیگان آمریکا مراحل ریخته‌گری و مونتاژ این فورد جی‌تی ظریف را برعهده داشته است. قطعات این ماکت از طلای 18 عیار ساخته شده است. طول و عرض آن به ترتیب 18.41 و 8.255 سانتی‌متر و وزن آن به 1.474 کیلوگرم می‌رسد. درها، درپوش جلو و محفظه پیشرانه در عقب باز و بسته می‌شوند. علاوه‌براین جزئیات طرح کابین و بلوک پیشرانه به خوبی اجرا شده است. تایرهای رزینی و رینگ‌های پلاستیکی تنها نقاطی هستند که از طلا ساخته نشده‌اند. برای حفاظت از این شی ارزشمند جعبه‌ای خاص در نظر گرفته شده است.

دیدگاه کاربران