• شرايط فروش کاميون فردا ديزل
  • شرايط فروش کشنده فردا ديزل
  • شرايط فروش فردا ديزل

فروش لیزینگی کامیون‌های FD

شرایط فروش فردا دیزل (آبان 1402)

20 آبان 1402 14:09

فروش لیزینگی فردا دیزل: آبان 1402

شرایط فروش لیزینگی کامیون کشنده فردا دیزل، ویژه آبانماه 1402 اعلام گردید. در این طرح، متقاضیان خرید کامیون‌های FD560 تک محور و FD550 جفت محور، می‌توانند بازپرداخت اقساط را بصورت یکساله یا دوساله انجام دهند که در اینصورت، قیمت تمام‌شده خودروها نیز متفاوت خواهد بود:

ثبت نام کامیون کشنده فردا دیزل

براساس بخشنامه فروش اعتباری فردا دیزل، نرخ سود اقساط در بازپرداخت یکساله معادل 24% است اما در بازپرداخت دوساله، معادل 34% می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش لیزینگی فردا دیزل (PDF)

قیمت کشنده فردا دیزل در تابستان 1402

شهریور 1402: شرکت خودروسازی فردا دیزل، در آخرین ماه از فصل تابستان، قیمت قطعی کامیون کشنده تک‌محور FD560 و همچنین کامیون کشنده دومحور FD550 را مطابق جدول زیر، اعلام کرده است:

قیمت کامیون کشنده فردا دیزل - شهریور 1402
مدل قیمت مصوب
کشنده تک محور FD560 4 میلیاردو 900 میلیون
کشنده جفت محور FD550 4 میلیاردو 700 میلیون

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

عرضه کامیون سانی و چنگ لانگ در ایران

دی 1401: آخرین نسل کشنده‌های دو دیفرانسیلی که در بازار ایران به تولید رسید، کامیون کشنده ولوو FH460 جفت محور بود که توسط شرکت سایپا دیزل عرضه می‌شد. البته شرکت سیبا موتور نیز با تولید کشنده فاو جفت محور، نیاز بازار به خودرو های جفت دیفرانسیل را پوشش می‌داد. اما پس از شدت گرفتن تحریم‌ها مانند بسیاری از برندهای دیگر، این دو کشنده جفت دیفرانسیل نیز از بازار کشورمان رفتند.

کشنده سانی فردا دیزل
کشنده سانی فردا دیزل

با آزاد شدن واردات تعداد محدودی کامیون از سال 1399، که در راستای طرح نوسازی کامیون فرسوده انجام شد، کشنده‌های جفت دیفرانسیل، مجاز به ثبت سفارش نشدند و بازهم از بازار ایران جاماندند. اما حالا و در شرایطی که ناوگان حمل و نقل، به کشنده‌های جفت دیفرانسیل نیاز زیادی دارد، خبر رسیده که شرکت فردا دیزل، می‌خواهد با عرضه کشنده سانی دو دیفرانسیل، پاسخگوی بخشی از نیاز بازار کشورمان باشد.

کشنده جفت محور سانی، در اواخر اردیبهشت 1401 توسط گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد و پس از گذراندن مراحل تست نهایی، هم‌اکنون آماده مونتاژ و تولیدانبوه است. با توجه به اینکه از سال 1397 دیگر کشنده جفت دیفرانسیل در ایران توسط هیچ شرکتی عرضه نشده است، احتمال موفقیت کامیون‌های سانی، بسیار بالاست.

کامیونت چنگ لانگ فردا دیزل
کامیونت چنگ لانگ فردا دیزل (عکس: خودروبانک)

برند سانی (SANY) از جمله شرکت های چینی است که در زمینه ساخت خودروهای سنگین صنعتی و معدنی فعالیت می‌کند. البته شرکت فردا دیزل، تصمیم دارد تا علاوه بر کشنده تک‌محور سانی و کشنده جفت‌محور سانی، کامیونت‌های چنگ لانگ (ChengLong) را با نام احتمالی L2 نیز وارد بازار کند.

معرفی فردا دیزل در نمایشگاه تهران

اردیبهشت 1401: مدیر بازاریابی شرکت فردا موتور، در کنفرانس خبری روز پایانی نمایشگاه خودروی تهران 1401، عنوان کرد که فردا موتور در حال حاضر 36 عاملیت فروش و خدمات پس از فروش دارد و به زودی این تعداد به 110 عاملیت افزایش می‌یابد. تمرکز و هدف این شرکت بیشتر از قبل بر تولید است. وی در ادامه صحبت‌های خود به موارد زیر هم اشاره کرد:

. آن‌ها مخالف سامانه فروش یکپارچه فروش خودرو هستند.
. احتمال افزایش قیمت‌ها از 10 تا 15 درصد
. یک سال از فعالیت برند «فردا دیزل» می‌گذرد و کامیون 11 تن آماده عرضه است.
. فردا دیزل برنامه‌هایی برای عرضه ماشین‌آلات ساختمانی و راهسازی دارد.
. یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت، عرضه خودروهای برقی است.


قیمت کامیون فردا دیزل

در جدول زیر، قیمت مصوب انواع محصولات فردا دیزل در نمایندگی‌های فروش این شرکت را مشاهده می‌کنید:

قیمت مصوب فردا دیزل
مدل FD-550 FD-560
شهریور 1402 4,700 4,900
آبان 1402 4,990 5,049

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

بررسی انواع محصولات فردا دیزل

برای آشنایی با کامیون فردا دیزل و جهت اطلاع از جدیدترین کامیون‌های شرکت فردا دیزل و بررسی مشخصات فنی آنها، مقالات زیر را مطالعه کنید:

آرشیو

فروش لیزینگی فردا دیزل

20 آبان 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران