• کشنده فردا ديزل FD550 جفت محور

محصول کمپانی چینی CAMC

بررسی کامیون کشنده فردا دیزل FD550 جفت محور

29 آذر 1402 15:20

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک 1402، فرصتی برای فعالان حوزه خودروهای تجاری است تا توانایی‌های خود و محصولات جدید را به نمایش بگذارند. شرکت فردا دیزل نیز از چنین فرصتی استفاده کرده و دو محصول جدید را رونمایی کرده است. فردا دیزل دو کشنده چینی را به این نمایشگاه آورده که یکی از آن‌ها تک محور و دیگری جفت محور است.

کشنده جفت محور فردا دیزل، FD550 نام دارد. نام چینی این کشنده جفت محور، CAMC H9 6×4 است. طراحی این کشنده یادآور ولوو سری FH است و حتی در جزئیات نیز شباهت دارند. این کشنده چینی از پیشرانه هانما 13 لیتری با کد CM6D30/550 نیرو می‌گیرد که تکنولوژی آلمانی دارد. این پیشرانه با گیربکس 12 دنده دستی فست با کد C12JSDQXL260TA هماهنگ است. خروجی پیشرانه نیز به 550 اسب‌بخار قدرت می‌رسد. سیستم تعلیق اتاق از نوع چهار بالنی است. در محور جلو فنرهای ۹ لایه و در محور عقب 12 لایه است.

این کشنده دو محور چینی، امکانات و تجهیزات متعددی دارد که عبارتند از نمایشگر 10 اینچی، کروز کنترل، دو تخت خواب، برگردان برقی اتاق، بخاری درجا، دریچه سقفی برای کابین، کنترل پایداری، هشدار خروج از خطوط، ترمز بادی دو مداره، هشدار برخورد از جلو، تاییدیه حمل کالاهای خطرناک، صندلی بادی و ... .


شرایط فروش کشنده فردا دیزل

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت فردا دیزل و همچنین جهت آگاهی از شرایط پیش فروش کامیون فردا دیزل و فروش نقدی کشنده‌های این شرکت، مقاله شرایط فروش فردا دیزل را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران