• کاميون کشنده فردا ديزل FD560 تک محور

با قلب 560 اسبی

بررسی کامیون کشنده فردا دیزل FD560 تک محور

29 آذر 1402 15:00

شرکت فردا دیزل، یکی از فعالان حوزه خودروهای تجاری سنگین است و اکنون در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک 1402 حضور یافته تا جدیدترین کشنده‌های خود را معرفی کند. فردا دیزل دو کشنده چینی از برند CAMC را در این نمایشگاه رونمایی و معرفی کرده است. هر دو آن‌ها از پیشرانه هانما با تکنولوژی آلمانی بهره‌مند شده‌اند؛ اما گیربکس آن‌ها متفاوت است. در ضمن، یکی از کشنده‌ها تک محور و دیگری دو محور است.

کشنده تک محور فردا دیزل، با نام FD560 ارائه شده است. پیشرانه هانما آن 13 لیتر حجم داشته و با کد CM6D30/550-HANMA شناخته می‌شود. خروجی پیشرانه  به 560 اسب بخار قدرت می‌رسد و گیربکس آن  ساخت شرکت ZF  است. برای متوقف کردن این کشنده، از ترمزهای کاسه‌ای KNORR با دو مدار مستقل استفاده شده است. این ترمز دارای ABS و ترمزهای کمکی موتور ریتاردر WEVB و VVEB است. ترمز اضطراری نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

کشنده تک محور فردا دیزل، ویژگی‌های خوبی مانند پیشرانه تحت لیسانس آلمان، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، هشدار برخورد از جلو و هشدار حرکت بین خطوط دارد.


شرایط فروش کشنده فردا دیزل

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت فردا دیزل و همچنین جهت آگاهی از شرایط پیش فروش کامیون فردا دیزل و فروش نقدی کشنده‌های این شرکت، مقاله شرایط فروش فردا دیزل را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران