• فروش پيلسان و قيمت کاميون سيتراک
  • فروش کاميون پيلسان
  • فروش کاميون کمپرسي پيلسان

فروش کشنده 480 با گیربکس اتومات

شرایط فروش پیلسان دیزل و ثبت نام کامیون سیتراک (دی 1402)

19 دی 1402 15:41

فروش کشنده پیلسان: دی 1402

فروش محدود پیلسان دیزل، از روز سه‌شنبه مورخ 1402/10/19 آغاز شده است. ثبت نام کشنده پیلسان تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 1402/10/25 یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت:

شرایط فروش کشنده پیلسان تک محور

براساس بخشنامه فروش پیلسان، قیمت خودروها قطعی بوده و واریز وجه نیز طی چند مرحله انجام می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی کشنده پیلسان (PDF)

عرضه محصولات جدید پیلسان دیزل

مهر 1402: توفیق یگانه، مدیر بازاریابی‌ پیلسان ، درباره اهداف این شرکت توضیح داد محصولات پیلسان جز با کیفیت ترین و بالطبع گران‌ترین خودروهای تجاری چینی بازار به حساب می‌آیند. در راستای اهداف توسعه‌ای این شرکت در نظر دارد تا به زودی با معرفی چند محصول جدید، سبد کالایی خود را تکمیل تر کند.

وی افزود در ابتدا کشنده C9 از برند سیتراک که در حقیقت نسخه فیس‌لیفت C7 به حساب می‌آید رونمایی خواهد شد که موتور آن قدرتی در حدود 520 اسب بخار تولید می کند. این خودرو از نظر فنی، رفاهی و ایمنی کاملا یک محصول به روز و با استانداردهای مدرن اروپایی به حساب می‌آید. بعد از سی9 محصولات دیگری از جمله یک میکسر و دو کامیون باری با ظرفیت های گوناگون در دست مطالعه جهت اضافه شدن به محصولات خانواده پیلسان هستند.

هچنین اضافه کرد اهداف اصلی این مجموعه در سال آتی افزایش سهم بازار از طریق توسعه سبد محصول و افزایش درصد داخلی سازی است. اکنون حجم داخلی سازی محصولات حدود 20 درصد است اما برنامه داریم تا به زودی این میزان را به 30 درصد افزایش دهیم. محصول کامیونت پیلسان نیز در سال 2024 میلادی به بازار عرضه می شود. برنامه پیلسان در سال پیش رو افزایش آگاهی عمومی از برند است؛ چرا که در سال‌های گذشته این برند به خوبی در بازار معرفی نشده ولی با تمام این اوصاف باز هم یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار به حساب می آید، حال با برنامه ریزی های صورت گرفته برای افزایش سطح شناخت از این برند، انتظار می‌رود محصولات آتی پیلسان هم به خوبی مورد استقبال بازار قرار بگیرند.

فروش کمپرسی پیلسان: شهریور 1402

شرایط فروش کامیون کمپرسی پیلسان C7H440، برای نخستین‌بار از سوی شرکت پیلسان، اعلام گردید. 

مدل C7H-440MT
قیمت قطعی فروش 5 میلیاردو 200 میلیون
پیش پرداخت (زمان ثبت نام) 2 میلیاردو 200 میلیون
چک با سررسید یک ماهه 1 میلیارد
چک با سر رسید دو ماهه 1 میلیارد
چک با سر رسید سه ماهه 1 میلیارد
موعد تحویل هفته چهارم آذر 1402

قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس اعلام شرکت پیلسان دیزل، در این طرح، کامیون کمپرسی، بصورت شاسی (بدون اتاق بار)، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ثبت نام کمپرسی پیلسان نیز به تعداد محدوده بوده و فقط از طریق نمایندگی‌های مجاز پیلسان، انجام می‌شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن 02191072600 در تماس باشند.

پیلسان، رتبه اول خدمات پس از فروش

مرداد 1402: طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (که به‌صورت سالانه رتبه‌بندی شرکت‌های خودروسازی را در فروش و خدمات پس از فروش مشخص می‌کند)، مجتمع صنعتی پیلسان موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شده است. این رتبه از بین 13 شرکت دارای کمتر از 12 نمایندگی در سراسر کشور و بر پایه 5 فرآیند ارزیابی‌شده است.

توفیق یگانه، مدیر بازاریابی این شرکت، در این باره توضیح داد 5 محوریت اصلی (شامل فرآیند آموزش، فرایند تأمین به‌موقع قطعات یدکی، الزامات مرتبط با گارانتی خودروها، دستورالعمل‌های فنی و تعمیراتی خودروها و فرایند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان) المان‌های اصلی سنجش برای رتبه‌بندی هستند. بر پایه بررسی‌های انجام‌شده، مجتمع صنعتی پیلسان با کسب نمره 84 از 100 در شاخص وضعیت نظام مدیریتی شرکت‌های سنگین به دست آورده است. نمره میانگین صنعت 49 بوده است و اختلاف نمره کسب‌شده با نمره میانگین بسیار فاحش است.

وی افزود در شاخص‌های وضعیت نمایندگی‌های مجاز و رضایتمندی مشتریان، این شرکت به ترتیب نمره‌های 81 و 71.8 را کسب کرده درحالی‌که میانگین صنعت برای شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز 71است. هدف اصلی این شرکت در ابتدا ارتقا روزافزون سطح خدمات پس از فروش به مشتریان و در مرحله بعد حفظ رتبه نخست در سال‌های آینده است.

طرح فروش کامیون 440 با تریلر: مهر 1401

با اعلام شرکت مجتمع صنعتی پیلسان، طرح فروش نقدی کامیون 440 با گیربکس دستی، که از روز یکشنبه 17 مهرماه 1401 آغاز شده بود، مجددا تمدید شده است.

طرح فروش کامیون 440 با تریلر ویژه مهر 1401

ثبت نام سیتراک، از ساعت 10 صبح چهارشنبه مورخ 20 مهرماه شروع شده و تا ساعت 14 همان روز (یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش) نیز ادامه خواهد داشت. در این مرحله از فروش کامیون سیتراک 440، متقاضیان می‌توانند کشنده 440 را با تریلر کفی سه محور، تریلر تیغه سه محور و تریلر کمپرسی سه محور، خریداری کنند.

در این مرحله از فروش پیلسان، قیمت محصولات قطعی بوده و سود مشارکت نیز وجود ندارد. البته سود انصراف سالانه معادل 13% و جریمه تاخیر ماهانه معادل 2.5% برای خریداران درنظر گرفته شده است. موعد تحویل خودروها نیز برای هفته چهارم آبان‌ماه 1401 خواهد بود. جزییات کامل شرایط فروش کامیون پیلسان را از لینک زیر دریافت کنید:

»» دانلود شرایط فروش کشنده پیلسان با تریلر (PDF) ««

طرح فروش عید تا عید پیلسان: تیر 1401

طرح فروش عید تا عید شرکت مجتمع صنعتی پیلسان اعلام شد. این طرح، که به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیرخم اجرا می‌شود، از ساعت 9 صبح شنبه 25 تیر 1401 آغاز می‌شود و در ساعت 16 روز یکشنبه 26 تیرماه (یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها) نیز به پایان می‌رسد.

فروش ویژه عید تا عید کامیون سیتراک
فروش کشنده پیلسان ویژه عید تا عید

در طرح عید تا عید شرکت پیلسان دیزل، مشتریان می‌توانند کشنده سیتراک 480 را با قیمت قطعی خریداری کنند.

فروش انواع تریلر پیلسان: تیر 1401

با اعلام شرکت مجتمع صنعتی پیلسان، فروش تعداد محدودی از تریلرهای این شرکت، با قیمت قطعی و مدل 1401 بزودی آغاز می‌شود. ثبت نام پیلسان دیزل، از ساعت 9 صبح شنبه 11 تیرماه 1401 شروع شده و تا ساعت 15 یکشنبه 12 تیرماه (یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش) ادامه دارد. همچنین مشتریان الزاما باید از طریق سامانه فروش اینترنتی پیلسان به نشانی pilsan.iranecar.com جهت نام‌نویسی تریلر پیلسان اقدام کنند.

فروش تریلر پیلسان دیزل
فروش فوری تریلر پیلسان

براساس شرایط فروش پیلسان، سود انصراف در قرارداد مشتریان معادل 13% بوده اما سود مشارکت معادل صفر است. تمامی تریلرها نیز در مردادماه 1401 تحویل خریداران می‌شود. جزییات کامل فروش اینترنتی پیلسان را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط فروش پیلسان - ویژه تیر (PDF) ««

تحویل اولین سری کامیون سیتراک

شرکت پیلسان، طبق تعهدات و وعده خود، اولین سری کامیون کشنده پیلسان 480 را در تاریخ 29 فروردین‌ماه سال 1401 به مشتریان تحویل داده بود. حالا این شرکت از هفته سوم خردادماه نیز دعوتنامه کامیون سیتراک 480 پیلسان را با موعد تحویل اردیبهشت 1401 صادر کرده است که براساس آن، قیمت کشنده سیتراک 480 معادل 3 میلیاردو 620 میلیون تومان اعلام شده است.

رونمایی محصولات پیلسان در نمایشگاه تهران

مجتمع صنعتی پیلسان با بهره‌گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی‌های روز دنیا، در حوزه خودروهای سنگین فعالیت می‌کند. این مجتمع در سال 1395 تاسیس شده و نمایندگی رسمی لاستیک‌های بریجستون را نیز در اختیار دارد. هدف این مجموعه، ارائه محصولات مدرن و با کیفیت و استفاده از قطعات برندهای مطرح جهانی است. همچنین راحتی و امنیت رانندگان را نیز به ارمغان می‌آورد.

کامیون کشنده پیلسان دیزل
کامیون کشنده پیلسان دیزل

یکی از محصولات این مجموعه، پیلسان 480 بوده که کشنده‌ای با 44 تن وزن و 6225 میلی‌متر طول است. پیلسان 480 به کمک یک پیشرانه 6 سیلندر 13 لیتری، که تحت لیسانس MAN است، 480 اسب‌بخار قدرت و 2300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه نهایتا به یک گیربکس 12 ساعته AMT متصل می‌شود که ساخت شرکت ZF آلمان بوده و به ریتارد 5 مرحله‌ای مجهز است. همچنین شاسی و تعلیق این محصول نیز تحت لیسانس MAN است.

» بررسی مشخصات فنی سیتراک C7H پیلسان «

شرکت پیلسان دیزل همچنین در نمایشگاه خودرو تهران 1401 حضور یافته بود تا محصولات تریلر و کشنده خود را با هدف توسعه بازار محصولات تجاری، ارائه کند. غرفه پیلسان در سالن A4 نمایشگاه خودرو تهران قرار داشت و کشنده‌های C7H 480 و C7H 440 و T7H 440 و تریلرهای سه محور 12.6 متر، 13.7 متر و تیغه کانتینر سه محور و کمپرسی 33 متر مکعب سه محور ارائه شده بودند.


بررسی انواع کامیون پیلسان در بازار

برای آشنایی با جدیدترین محصولات شرکت پیلسان و جهت آشنایی با کامیون‌های جدید شرکت مجتمع صنعتی پیلسان، مقالات زیر را مطالعه کنید:

 
آرشیو

فروش کشنده پیلسان 480 اتومات

19 دی 1402
دانلود فایل PDF

فروش کامیون 440 با تریلر

12 مهر 1401
دانلود فایل PDF

فروش فوری تریلر پیلسان

7 تیر 1401
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران