• کاميون کشنده پيلسان 540 نيوفيس

رونمایی از چهره جدید C9H

بررسی کامیون کشنده پیلسان C9H 540 نیوفیس

15 بهمن 1402 12:26

رونمایی کامیون پیلسان 540 جدید

بهمن 1402: شرکت پیلسان، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ماموت دیزل، محصول جدید خود را با نام کامیون پیلسان 540 نیوفیس، در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی کرد. کامیون پیلسان C9 540، قوی‌ترین محصول پیلسان در ایران محسوب شده که از سال 1403 در بازار عرضه خواهد شد.

پیلسان 540 تحت لیسانس شرکت مان آلمان بوده و رقیب مستقیمی برای کامیون بایک 560، کامیون فاو 550 و کامیون کامل 560 به حساب می‌آید. این محصول جدید همچنین مجوز حمل کالاهای خطرناک را نیز دریافت کرده است.

مشخصات فنی پیلسان 540 نیوفیس

این محصول از موتور شش سیلندر خطی بهره برده که 13 لیتر حجم دارد. خروجی این پیشرانه به 540 اسب‌بخار قدرت و 2500 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد و به گیربکس AMT مجهز به ریتاردر پنج مرحله‌ای و امکان تعویض به صورت دستی متصل است.

 

کامیون پیلسان مخزن سوخت از جنس آلومینیوم با ظرفیت ۴۰۰+۸۶۰ لیتر و مخزن ادبلو با حجم ۴۰ لیتر دارد. همچنین سیستم تعلیق جلو فنر پارابولیک به همراه میل موج گیر و کمک فنر و سیستم تعلیق عقب بادی چهار بالنی با قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

امکانات کامیون پیلسان 540 نیوفیس

این محصول تحت لیسانس شرکت آلمانی مان تولید می‌شود و دو تخت خواب عریض مجهز به جک بالابر هیدرولیکی و الکتریکی، تعلیق بادی اتاق مجهز به ۴ بالن، بادگیر سقف و جانبی و صندلی های چرمی با قابلیت گردش صندلی شاگرد است.

کامیون پیلسان 540 در بخش ایمنی ویژگی‌ها و مشخصاتی همچون ترمز دومدار مستقل پنوماتیکی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی داشته و مجهز به ترمز هوشمند ABS، ASR، سیستمEBL، سیستم EBS-ESC و ترمز اگزوز و ترمز موتور اتوماتیک EVB است. امکانات و تجهیزات آن نیز عبارتند از :

. صندلی‌های چرمی
. نمایشگر 12.3 اینچی لمسی
. بلوتوث
. صفحه کیلومتر دیجیتال
. دوربین دید ۳۶۰ درجه
. فرمان مجهز به دکمه های کنترلی و دارای پدال تنظیم با قابلیت جابه جایی
.  پرده‌های جانبی شیشه بالابر برقی
. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
. چراغ مطالعه
. مه شکن جلو و عقب
. چراغ روز
. چراغ جلو مجهز به نورسنج اتوماتیک
. آفتابگیر
.  باتری بوق بادی و برقی
. پیش گرم کن برقی
. فیلتر ابگیر سوخت
. آفتابگیر داخلی و جانبی
. کروز کنترل
. تاخوگراف
. سیستم دوربین چهار جهت با قابلیت ثبت و ضبط
. بخاری درجا
. دارای مجوز حمل کالای خطرناک (ADR)
.  کولردرجا
.  یخچال
. سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HSA)
. سیستم مانیتورینگ فشار باد لاستیک ها (TPMS)
. سیستم هشدار خروج ازخط (ADWS)
. و ...


فروش کامیون پیلسان 540 نیوفیس

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت مجتمع صنعتی پیلسان، نحوه خرید کامیون‌های پیلسان و همچنین جهت آگاهی از شرایط فروش محصولات این شرکت، مقاله شرایط فروش کامیون پیلسان را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران