در تیراژ محدود با تزئینات متفاوت

نسخه‌ای خاص از لکسوس LC مدل 2020

24 مرداد 1398 17:46

پس از آن‌که سال گذشته میلادی شاهد عرضه نسخه Inspiration از لکسوس LC500 با رنگ بدنه زرد درخشان بودیم، شرکت سازنده تصمیم گرفته برای سال 2020 سری جدید این نسخه را با رنگ بدنه سبز مرواریدی عرضه نماید. تکمیل‌کننده ظاهر این خودروی اسپرت خاص رینگ‌های 21 اینچی دو رنگ آن خواهند بود.

فروش این نسخه ویژه از لکسوس LC500 در پاییز سال جاری و با قیمت پایه 92,950 دلار آغاز خواهد شدلکسوس همچنین برای تزئین فضای داخلی این خودرو از ترکیب رنگ مشکی و قهوه‌ای استفاده کرده که باعث شده این بخش ظاهری جذاب بیابد. چرم مشکی با دوخت‌های قهوه‌ای روی بخش‌هایی چون فرمان، درها، کنسول مرکزی و داشبورد را پوشانده درحالی‌که از چرم باکیفیت قهوه‌ای برای پوشش صندلی‌های خودرو استفاده شده، صندلی‌هایی که امکان تنظیم آن‌ها به صورت برقی در 10 جهت مختلف وجود دارد. علاوه‌براین‌ها، از مخمل قهوه‌ای تیره برای پوشش برخی نواحی پوشش داخلی درها استفاده شده است.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که لکسوس تصمیم گرفته عرضه نسخه Inspiration از لکسوس LC500 در خاک آمریکای شمالی را به تنها 100 دستگاه محدود نماید.

هرچند که لکسوس Inspiration LC500 از نظر تزئین فضای داخلی و رنگ بدنه نسبت به نسخه‌های استاندارد متفاوت است اما در بخش فنی تفاوتی با سایر همتایان خود ندارد. لازم به یادآوری است که در این کوپه بزرگ پیشرانه هشت سیلندر 5 لیتری به قدرت 471 اسب‌بخار نصب شده که نیروی حاصل از آن از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این کوپه لوکس برابر با 4.4 ثانیه است.

فروش این نسخه ویژه از لکسوس LC500 در پاییز سال جاری و با قیمت پایه 92,950 دلار آغاز خواهد شد که رقمی بیش از قیمت نسخه‌های استاندارد این خودرو خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران