کراس‌اوری کوچک با لیست کاملی از تجهیزات

رونمایی از نسخه اروپایی فورد پوما

16 شهریور 1398 12:10

شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 شروع شده و کمتر از یک هفته دیگر در این نمایشگاه شاهد اتفاقات جذابی در صنعت خودرو خواهیم بود. یکی از همین اتفاقات جذاب، نمایش تیپ «تیتانیوم ایکس» از فورد پوما خواهد بود که بهترین تیپ از این کراس‌اور آمریکایی محسوب می‌­شود.

مجهزترین تیپ از فورد پوما با انبوهی از امکانات نظیر سیستم صوتی حرفه‌ای، رینگ‌های 18 اینچی و پیشرانه هیبرید ملایم برای عرضه در بازار اروپا آماده شده است.فورد پوما تیپ «تیتانیوم ایکس» به صورت پایه لیست کاملی از تجهیزات و امکانات را ارائه می­‌دهد. به طور مثال، می­‌توان به رینگ­‌های 18 اینچی با طرحی زیبا و نوعی رنگ خاکستری خاص اشاره کرد که در تصاویر هم قابل مشاهده هستند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نظافت خودرو برای شما اهمیت ویژه­‌ای دارد، فورد در این تیپ قابلیتی مخصوص برای شما در نظر گرفته است: به لطف امکان جدا کردن روکش صندلی‌­ها، شستشوی آن­‌ها بسیار آسان خواهد بود. اما موضوع فقط به همین جا ختم نمی‌­شود، چرا که فورد یک سیستم صوتی حرفه‌­ای با ده بلندگو از برند دانمارکی «بنگ اند الافسن» هم برای علاقه‌­مندان به موسیقی در نظر گرفته است. طبق ادعای فورد، این سیستم صوتی طوری تنظیم شده که همه سرنشینان در قسمت­‌های مختلف کابین این خودرو کیفیت صدای بالایی را تجربه کنند.

فورد پوما تیپ تیتانیوم ایکس

قلب تپنده این کراس‌اور آمریکایی یک پیشرانه بنزینی سه سیلندر با 1.0 لیتر حجم است که به توربوشارژر مجهز شده و در دو نسخه مختلف با حداکثر قدرت‌های 123 و 153 اسب‌بخار عرضه می­‌شود. پیشرانه این خودرو از سیستم هیبرید ملایم هم بهره می‌­برد که باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی خواهد شد. علاوه‌براین، سیستم هیبرید ملایم می‌­تواند در رانندگی عادی و هنگام شتاب‌گیری، نقشی کمکی برای پیشرانه بنزینی ایفا کرده و گشتاور تولیدی پیشرانه را افزایش دهد. طبق ادعای شرکت، این سیستم می‌تواند مصرف سوخت فورد پوما را تا 9 در صد کاهش دهد.

این خودروساز آمریکایی فورد پوما مدل 2020 تیپ تیتانیوم ایکس را در رومانی تولید خواهد کرد و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در معرض نمایش قرار خواهد داد.

دیدگاه کاربران