4.5 برابر گران‌تر از پورشه ماکان

راحتی سفر با تریلر سفارشی

17 مهر 1398 17:16

اگر جزء افرادی هستید که به انجام سفر با خودروی خود و همچنین نصب یک کشنده به عقب آن علاقه دارید، به احتمال فراوان بعید است گزینه‌ای بهتر از نمونه سفارشی ساخت شرکت Bowlus Road Chief پیدا کنید، شرکتی که از سال 1934 تاکنون به این امر اشتغال داشته است.

شرکت Bowlus Road Chief تریلری سفارشی ساخته که قیمت آن به 225 هزار دلار می‌رسد، یعنی 4.5 برابر گران‌تر از پورشه ماکان!اوایل سال جاری این شرکت که در ساخت کشنده‌های آلومینیومی با ظاهر مشابه مدل‌های قدیمی تبحر دارد، مدلی با نام Endless Highways معرفی کرد که 185 هزار دلار قیمت داشت. اگر از خواندن این رقم شگفت‌زده شده اید، بد نیست بدانید که اکنون نسخه‌ای تولید محدود از همان مدل با قیمت 225 هزار دلار معرفی شده است. حتما بیشتر متعجب می‌شوید وقتی بدانید که رقم مذکور 4.5 برابر قیمت پایه یک دستگاه پورشه ماکان است.

طراحی کشنده مذکور با الهام از قایق‌های مسابقه‌ای انجام گرفته و جنس بدنه آن از آلومینیوم 2024 ساخته شده که در صنایع هوایی کاربرد دارد. در مونتاژ قطعات این کشنده نهایت دقت انجام گرفته و پولیش آن هم با دست انجام شده تا ظاهرش به درخشنده‌ترین حالت ممکن برسد.

استفاده از آلومینیوم به فضای داخلی نیز سرایت کرده ولی غیر از آن باید به روکش پارچه‌ای صندلی‌ها به رنگ آبی تیره اشاره کرد که از مواد طبیعی ساخته شده و جنس آن مشابه مخمل است. برای ایجاد نمای بصری بهتر، از نوارهای سفید برای حاشیه صندلی‌ها استفاده شده است.

اتاق خواب داخل کشنده که توسط راهرویی باریک به سالن متصل شده، برای دو نفر گنجایش دارد. بالای سر هرکدام از تخت‌ها با پوشش آبی رنگ پوشیده شده و برای روکش سرویس خواب نیز از ترکیب سفید و آبی استفاده شده است.

از سایر موارد مهم قابل اشاره در Bowlus Road Chief می‌توان به ظروف آلومینیومی و همچنین کفپوش‌های باکیفیت ساخت Walnut & Holly اشاره کرد که با میزهای چوبی موجود در فضا کاملاً هماهنگی دارد. برای افرادی که تمایل به استفاده از فناوری‌های روز را دارند نیز محل‌هایی در اتاق خواب و اتاق نشیمن برای قرار دادن تبلت پیش‌بینی شده است.

نیروی محرکه برقی کشنده به گونه‌ای طراحی شده که برای طی نمودن مسیرهای طولانی مناسب باشد زیرا برای 7 روز متوالی قابلیت تامین انرژی دارد. اگر این میزان به نظر شما کافی نیست بد نیست بدانید امکان سفارش پنل‌های خورشیدی نیز وجود دارد که در آن صورت جای نگرانی چندانی برای تامین انرژی موردنیاز وجود نخواهد داشت.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران